SBaL Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Tittel sier alt. Har titta på et par andre tråder om detta, men syntes ikke svarene var særlig hjelpsomme. Skal kjøpe 4 stykk nå til uka, og vil gjerne ha montert alle på en sånn måte at jeg ikke går løs på og ødelegger div deler på fronten. Men, vet ikke om hvordan jeg ellers kan få de på. Har sett på en sånn skiltplate skit på biltema for 4 lykter, men det er ikke kjangs i havet at jeg får plass til lyktene der. Så, er det noen som har noen lure idéer? Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det du kan gjøre er å kappe skiltplata de og sette 2 fester oppå og 2 fester på hver side. ;) Hvilke lykter er det du har? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Som sagt, har ikke enda, skal bestille gjennom jobben imorgen. Er no bosch greier. Skal ha to kastere, og to spredere. Så, planen var å ha kasterene foran grillen, og sprederene på hver sin ytterside, bare litt nedenfor. Men, åssen kappe skiltplata da tenker du? Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kappe av festene og sveise dem på der du trenger dem :D Men holder det ikke med 3 tusenmetere da? 2 vanlige og 1 pencilbeam f.eks :) Jeg har 3 vanlige Hella Rallye 3000 Blue og det funker fett Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Er ikke lov å ha mer enn 2 i Norge heller.... Kan jo montere 2 bak grillen da? Eller 5 stk, sånn som på rallybila.. 3 oppe i midten, og 2 under på hver side.. Sånn: ...OOO... O........O Kult det å da.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Vet det ikke er lov med mer enn 2...men 3 passer akkurat mellom lyktene! 2 bak grillen går helt fint, men mister nok en del av lyset da.. med 4 eller mer blir du garantert stoppa og bedt om å pelle av...3 er sjeldent man får problemer med og det ser heller ikke overdrevent ut. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Sett flere med 4 uansett.. Er ikke så ofte politiet bryr seg om sånt virker det som.. gjør slik: :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hm, det der må jo kreve sin mengde med strøm da.....:-) Sikker på at du har strøm te resten på bilen..... Kræsje du med det der så har du jo glass te å støype et helt nytt servise!!! :-) Men ser jo rått ut da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 fy faen, det så bare helt forjævlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hei, jeg synes det er bra lys fra 240 uten kastere... :) men det er det jeg synes...for de runde lytene passer ikke til store firkantede lyker;) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Etter hva jeg har hørt, er det lystyrken som er begrenset, ikke antall lykter, selvsagt da innenfor rimelighetens grenser da. Og det er vist bare lov med 2, 4 osv, ikke 1, 3, 5 og sånt. Med mindre de 3 er inni en kufanger etc. Personlig er jeg ikke SÅ glad i "looken" med 3 lykter. 4 ser litt tøffere ut. Da satt opp no sånt som dette her: ....O.O.... ..O.....O.. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 uffa meg.....dette såg no heilt forferdeligt ut, hadde vore noe anna om det vart brukt i WCR el lignandes Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Selfølgelig var det en svenske som hadde alle de tusningene hehe Det beste de vet i sverige er tusenmetere:) Alle har det der etter som jeg har sett. Kjør igjennom sverige og du kan telle alle på en hand som ikke har ekstralys:) Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Etter hva jeg har hørt, er det lystyrken som er begrenset, ikke antall lykter, selvsagt da innenfor rimelighetens grenser da.Og det er vist bare lov med 2, 4 osv, ikke 1, 3, 5 og sånt. Med mindre de 3 er inni en kufanger etc. Personlig er jeg ikke SÅ glad i "looken" med 3 lykter. 4 ser litt tøffere ut. Da satt opp no sånt som dette her: ....O.O.... ..O.....O.. Liker egentlig 4 bedre jeg også, men fant ikke noe bra måte å feste på, jeg har faktisk 1 til lykt liggende så kan ha 4:D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Etter hva jeg har hørt, er det lystyrken som er begrenset Krav til lysstyrke: Den største lysstyrken for samtlige lykter for fjernlys som kan lyse samtidig må ikke overstige 480 lux. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg