acoupe Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 det har sikkert vært en slik tråd her før, men har jo kommet så mange ferske corrado eiere i det siste, så da kan det være godt med en fresh tråd :) Så legg ut bilder av din corrado, gjerne med litt info om bilen og fremtidsplaner! KOM IGJEN! legg ut bilder av din skjønnhet !!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 her er noen av min corrado. planene for bilen holder jeg for meg selv en stund Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebror Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ettersom jeg ikke har no server å laste fra ennå så ligger det noen bilder her... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49656 Siter Kjør først du.. så venter jeg på deg der..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Mange fine biler her asså! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Her er noen bilder av min. har jo postet dem før men... Bildene er det vel 2år siden vi tok. Nå står den bare i garasjen å later seg, delvis nedplukket i påvente av at jeg skal bli bedre i ryggen og at deler skal komme tilbake fra pulverlakk etc... Håper å bli ferdig en gang neste år? (Mannen på baksiden av kamera er Kid-A) Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kid-A er en vanvittig flink fotograd asså! Utrolig fine bilder der (Lagre - Lagre - lagre;)) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Planer: hel lakkering+litt plastik. nye felger dobbel ovale eksos. nye håndtak Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Skikkelig mange fine radoer her altså, fint å se at det er flere som liker disse bilene :) Legger ut ett bilde av min også, selvom det er sikkert flere som har sett den før... Og slik står den nå, i påvente av litt puss og lakk til våren, samt litt deleskifte osv.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Og her er min :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Slenger ut noen ferske bilder av bilen min også. Tok de med mobilkamera på en trang parkeringplass, så bildene er ikke de beste, bilen er vel ikke akuratt nyvasket heller... Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Min :) Å ett a begge Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg