jonas GTI Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Heisann... Har nettopp kjøpt meg en Golf III GTI 2.0 -97 mod Denne er helt orginal, men jeg ønsker iallefall å tune motoren litt, er det noen som har tips om hva som kan gjøres, ev priser? Siter jonas sørensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Heisann! har hørt at det er veldig slappe kammer på disse bilene..så jeg regner med du får endel hk på å bytte til noen kvassere kammer.... priser og sånn har jeg ikke helt oversikt over..men ca.3-4000 kr,er vel ikke langt unna... + den vanlige "trimmingen" da.. luftfilter og eksosanlegg.. /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas GTI Skrevet Juni 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Kvassere kam er sikkert bra! Jeg har hørt at det finnes filtere og potter som anbefales spesielt til golf, har noen greie på hvilke merker som er bra eller ikke, ev hvor man får tak i disse, helst i oslo! Hva med med chip-tuning, har også hørt mange gode historier om dette.. særlig til GTI 16V, noe jeg desverre ikke har! Har noen vært borte i bytte av grenrør, man skal visst oppnå en 10-12 hk gjennomsnittlig effektøkning? Siter jonas sørensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot_205 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Kvassere kam er sikkert bra! Jeg har hørt at det finnes filtere og potter som anbefales spesielt til golf, har noen greie på hvilke merker som er bra eller ikke, ev hvor man får tak i disse, helst i oslo! Hva med med chip-tuning, har også hørt mange gode historier om dette.. særlig til GTI 16V, noe jeg desverre ikke har! Har noen vært borte i bytte av grenrør, man skal visst oppnå en 10-12 hk gjennomsnittlig effektøkning? orginale grenrøret på disse bilene holder i massevis, får nok ikke noe særlig effekt ut av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quepasa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hva med med chip-tuning, har også hørt mange gode historier om dette.. særlig til GTI 16V, noe jeg desverre ikke har! Har noen vært borte i bytte av grenrør, man skal visst oppnå en 10-12 hk gjennomsnittlig effektøkning? Chip-tuning vil jeg også vite litt om på denne typen bil. Noen som har testet dette eller vet om steder man kan få tak i gode chipper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Lurer på noe av det samme som quepasa, men hvor får man tak i kvassere kammer, og evt. chip til Golf 3 2,0l 8v? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg