ExceL Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hei, jeg selger to stykk MOMO T-2000 stoler som er sorte, med gule beltegjennomføringer. Påmontert volvo understell. Stolene går for 3000,- +frakt Send pm med mail-adresse for bilder og info. Mvh: Tor Nielsen Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Bilder?? er det stoler med vippe rygg ell "bøtte" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 kjøper turtelleren din jeg. Det er den som sitter i instrumentet? Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Bilder?? er det stoler med vippe rygg ell "bøtte" ? bøtte.. send pm med mail adresse for bilder.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 kjøper turtelleren din jeg. Det er den som sitter i instrumentet? ja det er det.. men dt du må sjekke før du kjøper er om du har VDO elr yasaki.. jeg kjøpte VDO når jeg hadde yasaki(elns) så derfor selger jeg dn.. mvh Tor Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hei er vel ikke int i å bytte turteller, jeg har yasaki turteller men trenger vdo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei er vel ikke int i å bytte turteller, jeg har yasaki turteller men trenger vdo.... mest sannsynlig solgt allerede, men kan ta kontakt hvis ikke.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg