Grev1 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg tenkte jeg skulle ta litt rust før vinter'n på tralla mi, og ikke overraskende dukket det opp noen vakre hull i kanalene mine.. Var å henta nye kanaler hos veng i dag.. Spørsmålet er da: Ut i fra hva dere ser på bildene, bør jeg kun skifte ut der det er hull, eller bør jeg skifte hele kanalen.. Har fått et inntrykk av at det er så jævli mye mer stress å bytte hele, enn deler av den.. Men jeg mener nå at om jeg bytter hele med en gang, så slipper jeg å bytte resten av kanalen om 2 år igjen.. Takker for svar:) bilder: Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hadde samme rusten på min vento jeg å...fikk likegodt sveiset inn en hel dørstokk...du bør helst sandblåse all rust etter at du har kappet bort dørstokken som er fra før,så har du noen plugger innvending under gulvtrekket som er der for at du skal komme til med sprayboks for å hindre rust i sveisen.Behandliga på sveisen innvendig er veldig viktig ellers går det knapt et år så er det på'n igjenn me ny dørstokk:nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg ville ha byttet hele kanalen det er jo en del jobb å slipe ned sparkle og pusse masse sveiser bortover kanalen også ville tro det var mere tidkrevende en å kappe litt mer og sveise litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 oki.. da satser jeg nok på det.. Men jeg har hørt noen steder at man bør sveise på den nye kanalen med en gang, hvis ikke kan bilen sige!? (Dette gjaldt et annet bilmerke) Stemmer dette? Synes nå det er litt rart at det tynne blekket der hindrer bilen i å sige da men!! Grunnen til at jeg spør er fordi jeg må bruke bilen litt, til jobb og skole, samtidig som jeg holder på med den.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 oki.. da satser jeg nok på det..Men jeg har hørt noen steder at man bør sveise på den nye kanalen med en gang, hvis ikke kan bilen sige!? (Dette gjaldt et annet bilmerke) Stemmer dette? Synes nå det er litt rart at det tynne blekket der hindrer bilen i å sige da men!! Grunnen til at jeg spør er fordi jeg må bruke bilen litt, til jobb og skole, samtidig som jeg holder på med den.. Det stemmer ikke for hadde det vært slik hadde kanalene vært bærende konstuksjon og da også ulovlig å sveise. men pass på hvis du kjører slik så må det beskyttes mot fukt alt du gjør hele tiden mye ekstraarbeid spør du meg... må man så må man. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Takk for svar folkens:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 lapp det sammen og få deg org. kanalskjørter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg