Gå til innhold

morsomme klistermerker på biler , post ivei ;)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

var en oppe strøket her som kjørte en gammal stygg saab, i bakruta stod det ''NO FUCK, NO RIDE'', stussa flere ganger på denne da det alltid bare satt gutter i den!

 

 

Var en rød 200sx S13 her som hadde samme, holdt på å flire meg ihjel hver gang jeg så det satt en kompis på!

Mvh: Knut Olsen

 

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var en oppe strøket her som kjørte en gammal stygg saab, i bakruta stod det ''NO FUCK, NO RIDE'', stussa flere ganger på denne da det alltid bare satt gutter i den!

 

Var ei jente her i byen før som hadde en stylet sierra , og hadde "no sex - no ride" i frontruta :D hehe

 

me like :D

 

;)

 

Er jo mange som har skrytt av det merket da? Hadde ikke Xelent NM tittel i DB drag i en klasse en stund??

 

Det spiller høyt , men ikke fint, og er dårlig kvalitet , har hatt det selv før . hadde 143,2 dB i måling med 2stk 12" og en monoblokk, men hjelper ikke det når monoblokka tar kvelden 14 ganger på noen mnd ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Denne burde ligget i "Medlemmers Egne Film og Bilder"-subforumet, ettersom det i første post står at vi skulle ha tatt bildene.

 

 

Eirik

 

Er du moderator på Bilforumet.net? Hvis ikke, så gi faen i å lek politi i alle tråder da... :rockets

 

DaButcher her inne har dette i bakruten sin: Denne bilen er ikke hurtig, men den er foran deg. Det var fra gode gamle b19a-tidene (lat volvo-motor).

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på biltur i Tyskland, kjørte på Autobahn, da je fekk sjå et sånt klistremerke på en bil.

 

"Advarsel! Kvinne bak rattet" (selvsagt sto det på tysk)

 

Verste er at kjerringa satt så langt fram som overhodet mulig og hang over rattet, og hu såg rett og slett trafikkfarlig ut.

Med et av de verste ansiktsuttrykkene je ha sett...

 

:D

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du moderator på Bilforumet.net? Hvis ikke, så gi faen i å lek politi i alle tråder da... :rockets

 

Jeg er ikke moderator, jeg leker ikke politi. Derimot postet jeg et bilde av The Pussy Wagon, ettersom denne er klassisk, bilen fra Kill Bill-filmene. Jeg bladde så gjennom post én igjen og fant ut at bildet skulle vært tatt av oss. Jeg skjønte derfor at jeg hadde dreti på draget, og at denne lå i feil underforum.

OK?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me like :D

 

poster opp enda et bilde av den for å glede deg. hehe... som du så på det andre bildet manglet den ytterste delen av Xèn i Xelent merket. hehe , den datt av , sier jo litt om kvaliteten på Xelent. tilv og med klistermerkene di har er dårlige :D hehehehe

 

(tommy som står og pisser er laget med utstyret jeg har til å lage klistermerker med)

 

k1xqg4.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår