Sæther Racing Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Drev og la på tectyl under hjulbuene, Og var så klønete og søle litt på skjørta som er ny lakkert , det så jeg ikke får i dag. Noen som veit om et middel som jeg kan fjerne det med. Lakken er under 1 uke gammel. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 skjedde på jobb noen ganger dette, å jegbrukte bare avfetting som jeg dusjet på, spylte av, vasket litt med svamp å vasket av igjen. funket som gull. jeg husker ikke hva slags avfettingsoff det var Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ok, jeg skal prøve. men da venter jeg litt .så lakken har herdet fint over hele bilen. gir det litt tid :) Takk for tipset. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hei åhei... Bare tørke av med ciliconfjærner så fort som mulig så den ikke setter seg i den nye lakken! Blir det "matt" så er det bare å kline på litt polish! Kjør vi hver gang vi har lagt trktyl å grisa her på Auto´n :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Yes, takk for tipset bead lock. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 enkleste måte å gjøre dette på om det er snakk om flekker som i tillegg ikke vil skade lakken din slik siliconfjerner og lignende vil er en claybar. Spray på, gnikk og vips borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg