retard69 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg lurte på sånn i farta om noen viste om det er myye arbeid for og justere tenninga på golfen? Eventuelt hvor dyrt på verksted? ;) Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 er vel ingen fast pris på verksted. men kan gjøres selv med tenningslampe om man veit hvordan dette fungerer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 er vel ingen fast pris på verksted. men kan gjøres selv med tenningslampe om man veit hvordan dette fungerer Problemet er at jeg er nybegynner...Så jeg vil ikke begynne å rote m ting jeg ikke forstår. Så den må nok på verkstedet. Lurte på om det var veldig omfattende. Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 broren min betalte en hundrings på verksted for justering på en eldre vw buss, så kan vel ikke være store jobben.. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 man kobler på et aparat som alle vwmerkeverksteder har, lar bilen svive varm, sjekker vilken fortenning bilen skal ha. løsner en skrue på rotoren/fordeleren og justerer den riktig. så prøvekjører man. snakker om et par røde lapper kanskje? mvh om du har en vgs skole med kjøretøylinja i nærheten gjør de garantert for deg om du drar ned og spørr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg