Henrik H Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 howe racing selger slike bokser Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Litt kortere enn std blir det vel med Ford XR4i? Orginal Volvo uten servo har 4,2 runder, og med servo 3,5 mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hadde sellholm kortstyring på min, men den ble tatt av etter en veldig nærme skogs tur i 100km/t sidelengs. Fikk en sladd og rettet den opp for mye og fikk en enorm kontra. Så min erfaring er att 2.5 runder er kun brukbart til rally-cross. På en asfalt bil som går i høy fart er det best med 3,6 som det er på orginal servoen. Det var for det meste det de brukte på Gr-a bilene osså. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Men hvor selger de utvekslingsbokser til normale priser? Er litt dyrt og ut med 8000 på en vinterbil som kanskje får kjørt seg forstilling messig. (altså tannstanga sitter jo veeldig utsatt til med tanke på overstraffing på vinterstid eller sommerstid for den sakens skyld. Ergo er det jo kanskje tannstanga som først går om man skulle være uheldig og være borti no med hjula. Ingen som har no brukt ratt? de har de boksene hos summit racing i usa.. koster 149 dollar..ca 865 kr pluss frakt og div moms.. ellers finner du dem på ebay.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg