oddeist Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 [img Pga nylig famileforøkelse, er jeg desverre nødt til å selge prosjektet mitt! Bilen er en 92-mod 2.0E, har gått 213000km, motor nyoverhalt (pga rådebank). Topp og innsug portet hos Veloxmotor, høyere kompresjon, nye ventiler og ventilstyringer, 276graders kam, (originalkam følger med). 17"alu sommer, 15"alu vinter. 2,5" Simons effektanlegg fra manifold og bakover, åpent kon-filter, senket 40mm. Meget påkostet, bla nye br.skiver og klosser, calippere overhalt, hele tenningsanlegget nytt, luftmengdemåler, drivknuter, mansjetter, lambdassonde m.m. Nylig skiftet alt av olje og filter. Bilen skal være god for 0-100 på 7sek(speedometer sjekket med GPS;) og et uvisst antall hestekrefter.! Sinnsykt rå lyd av motoren med trimkammen på!! Ikke 110%strøken, men interiøret ser meget bra ut, og bilen er 99,9% rustfri!! En utrolig morsom bil som sitter altfor godt;) på veien!:) Selges for 30.000!! Grunnen til det jeg mener er en lav pris, er at motoren "rykker" av og til, og går ujevnt på tomgang når den er kald (er sikkert bare en sensor som kødder!) Ring gjerne på 94376634 Holder til i Tromsø! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 prisantydning? Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ikke ferdi med tråden ennå, men rundt 40.000. mer info kommer om 5min! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ny pris, 35.000! Dette er BILLIG! Må bort før snøen kommer pga manglende parkeringsplass...! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 5mmer i denne? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 5mmer i denne? 4er Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Stemmer det! Og FWD, ikke quattro hvis noen lurer. Men fortsatt utrolig morsom vinterstid!:fatality: Har nye Hakapelitta 4 foran og Hakapelitta 2 uten pigger bak, så etter litt trening er det bare å gi full gass gjennom svingen, i 50, 100 eller 150, ræva kommer elegant ut uansett!!;) Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg må bare spørre, er 35.000 mye for en sånn bil? Det er jo et glimrende utgangspunkt for å ta prosjektet videre! De fleste vil jo ha styling og større motor når de har kjøpt en bil, men har ikke råd til det.. Stylinga og trimminga kostet 30.000, så kommer senkesett, effektanlegg og store felger til 20.000! Kan jo selge bilen i deler til det dobbelte av prisen!;) LITT overdrevet, men er jo nesten sant.! Kan jo ikke selge bilen billigere, er jo som å gi den bort!:shake Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Synes ikke det er noe upris :) Hva slags årsmodell er det? Hvis du fikser "bare den sensoren som kødder", så blir den nok bittelitt mer lettsolgt også tipper jeg :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Synes ikke det er noe upris :) Hva slags årsmodell er det? Hvis du fikser "bare den sensoren som kødder", så blir den nok bittelitt mer lettsolgt også tipper jeg :) Har akkurat blitt pappa, og den nye sjefen i huset tillater ikke at jeg gjør stort mer enn å skifte bleier;) Dessuten har jeg ikke råd til å sette bilen på verksted, kjøpte ny bil før jeg fikk solgt denne, så har ikke all verdens på kontoen nå!:( Har fått tips om at det kan være lambdassonden i og med at den rykker på jevnt gasspådrag, ikke ved akselerasjon, men gidder ikke skifte noe før jeg er 120% sikker på hva feilen er. Min er erfaring er at spør du tre mekaninkere, får du tre forskjellige svar og alle er like sikre på at de har rett. Så derfor selger jeg til noen som kan mye om disse bilene, eller kjenner noen som gjør det. Kan jo umulig være dyrt å fikse det.! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan være lambdaen som forårsaker sånt ja.. 250,- på biltema :) Så sparer du deg 2200,- i forhold til Møller ;) Men lykke til med videre salg :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg