VeilSide Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Oki ... la oss si at en motor forsåvidt ikke passer i motorrommet. Motoren er rett og slett for stor. Kan en da f.eks kutte av hele fronten og rett og slett sveise i noen extra centimeter slikt den passer i lengderetningen? Det er ikke lovligheten av dette jeg ønsker å diskutere men heller hva en rent praktisk har å gjøre, hva en eventuelt bør passe på? Tanken er jo at det selvfølgelig skal holde sammen og ikke falle frahverandre når en gasser litt på. Noe annet en eventuelt må tenke på? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Den bmw'en i siste (eller muligens forrige) MaxPower med over 1000 kh var bredda 10 cm fremme for og få inn motoren iallefall, og den sto med skilter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg tenker ikke på det med å bredde en bil ... den må nesten bli litt lengre bare ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg tenker ikke på det med å bredde en bil ... den må nesten bli litt lengre bare ;) Hehe, lykke til da i så fall:) Flytte torpedoveggen lengre bak? Det er jo en mulighet for og få "lengre" plass oppi der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 er ikkje torpedoveggen litt hellig? altso ikkje lov å modde den.. nåke eg leste her på forumet so eg veit ikkje kor sikker den kilda var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Prosjektet ser ut som følgende : + Ser for meg at dette kan ta endel tid og sikker MYE mere penger enn det som jeg egentligt har satt av til dette prosjektet ... Men som alt annet ... det koster å ha en grom hobby :angelsmili: Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Herregud, får du ikke en ladamotor ned i en Supra engang? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg ville ikke ha folenget bilen, da det vil sannsynligvis se rart ut. Da er det bedre å flytte på torpedoveggen. Ellers ville jeg ha forsterket motorfester og stivet opp karosseriet hvis du skal ha inn en motor med litt gamp i... Åssen bil er det? En gammel Datsun? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Er en gammel Datsun 1200 ja Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Herregud, får du ikke en ladamotor ned i en Supra engang? :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ja pokker ... jeg vil jo ha igjen ett tomt skall og en drittmotor etterpå. Der sa du faktisk noe :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Men du har ikke du en sånn "SportCamry" du heller skulle ha brukt pengene på? :thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan vel bruke penger på begge 2? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Herregud, får du ikke en ladamotor ned i en Supra engang? :D HHAHAHAHAHA.. jeg knakk:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan vel bruke penger på begge 2? Klart det :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 det er vel flere som har plassert 200sx motorer i 1200 mener jeg å huske. men blir kanskje værre med supra motor? men for all del. tenk på å oppgradere ALT annet på bilen, den er ikke klar for effekter over de ponniene den fikk utdelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg