-cardudde- Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hey guys! A new chop from me, haven't chopped for a while so I decided to do one. Hope you all like it, it may have some errros but i'm tired of it. :lol: org chop bah Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 tja bra modd det derre.... eineste feilen eg ser i farta er at spoileren ser Fake ut... har ikkje samme farge men god modd!! trur eg må begynne og chope igjenn... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Rå modd, men det var den spoilerten ja :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Framfelgen ser helt forjævlig ut. Frontleppa på fangeren er det noe som ikke stemmer med formene. Hvorfor skriver du på engelsk på ett NORSKT forum? Is it cool to write English on a Norwegian car forum?:shake Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Framfelgen ser helt forjævlig ut. Frontleppa på fangeren er det noe som ikke stemmer med formene. Hvorfor skriver du på engelsk på ett NORSKT forum? Is it cool to write English on a Norwegian car forum?:shake Han har kopiert en av sine poster på photoshopdup.com, der man naturligvis skriver på engelsk. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Han har kopiert en av sine poster på photoshopdup.com, der man naturligvis skriver på engelsk. Supert. Den er roger UR quattro. Husk at quattro er med LITEN q.:google Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Takker for alle kommentarene. Er ikke min beste chop det der nei, lenge siden jeg har choppet pga skole. Har kopiert det jeg har skrevet fra Digimods. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Supert. Den er roger UR quattro. Husk at quattro er med LITEN q.:google Nei det er med stor Q se, fordi Quattro er bilens egenlige navn. Og som alle vet skrives navn med stor bokstav. Hehe.:) Sorry for OT. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Framfelgen ser helt forjævlig ut. Han har nok pungtert! :doh Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 er bra den modden dusy;) er fan av moddene dine. men var noen småfeil:P men det klarer du og rette på..;) bra du har starta og modde igjen. for har sett en del her i det siste etter modder fra deg..;) streetmix;) Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Du tok ikke vekk carbon vinga.. eller skal du ikke det? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg