Gå til innhold

Advarer mot medlem: streamer.

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

Nå har jo du en tendens til å mase opptil flere ganger på både mail og pm før du i det hele tatt har betalt for det du skal ha. (mine erfaringer)

 

14 dager i mine øyne LITT kort til å gå ut iall offentlighet og beskylde folk for svindel... DET kan jo være andre faktorer som feks postgang som gjør at dette tar tid...

 

EN ting er i allefall sikkert, jeg kommer ikke til å selge deg en eneste skrue i frykt for å bli kalt både det ene og det andre hvis feks et gewinde blir forsinket fra Tyskland...

 

Eller om posten skulle rote bort ting...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en dialog om et kjøp med ham jeg også..

 

men siste mail jeg skrev var med link til denne posten.. så vi får se hva han svarer

 

bra :)

lenge siden du hørt fra han sist da?

ender vel med et rasiri annfall derre nå da osv :)

håper jeg får folien min jeg :(

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polardego: jeg har ikke hatt noe problemer med deg om jeg var med på den samlebestillinga di der mye kom veldig seint jeg! for det er ikke noe problem så lenge man får svar fra selger og en begrunnelse ;)

 

å nå har jeg aldri sagt jeg skulle hatt noe fra deg uten å betalt deg å kjøpt varen jeg da :) en handel har vi hatt å den gikk knirkefritt så nå synes jeg nesten du er litt frekk gitt :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare komme med et innspill:

Av og til kan posten være UFATTELIG trege, de kan også rote vekk pakker og de kan også sende ting i retur!!

 

Jeg har selv opplevd at jeg har solgt ting på QXL. Jeg har sendt det, men mottaker sier han ikke får det..

 

Hva skjer? Etter ca. 3-5 uker, vips. Der ligger det i postkassen min, med noe notat om at de ikke fant mottaker..

 

Om man mangler returadresse, forsvinner vel pakken i et stort hull, men.. Ja, det tar LANG tid før avsender får den i retur i mine erfaringer.

 

Ergo., mener jeg det er litt tidlig å henge ut avsender etter en drøy uke!

Når en person har så mange referanser, tror jeg rett og slett ikke personen er dum nok til å svindle for 300kr.. Mine tanker iallefall.

 

A) Send rekommandert/norgespakke (dyrere)

B) Send A-Post og ta risikoen (da har du ikke noe å klage over!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså. dette var jo interessant...

 

For vel forsvare meg, selv om jeg er ble ganske sjokkert nå...

 

Jeg skal gi dere direkte link til bimmers og calibra

 

http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=31605

 

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26817&highlight=

 

Har solgt foile her til ca 50 forskjellige medlemmer, for et stort antall kroner.

omsetter for ca 16000 i mnd i folie....

dere kan jo selv gå inn å se at folk motar vare og er fornøyd.

legger jo til og med ut bilder av folie som folk bestiller for jeg sender det:)

hvorfor lage, og la vær og sende?

 

så at det jeg driver er useriøst, er temmelig usmakelig og si...

 

 

så kommer til tilbake til EMIL.

 

hyggelig kar til og begynne med.

jeg gav han en leveringstid på ca en uke, på denne uka klarte han og sendte kanskje 9 mail + eks antall pm her...

Dette gjør meg UTROLIG FORBANNA, han har bestilt en vare som er blitt laget og sendt.

hvorfor han ikke har motat varen, eller om han faktisk har det, og nå syns det er litt flaut, aner ikke jeg...

Det med at jeg venter med og gå på posten tror jeg de fleste vill forstå, jeg må kjøre en god tur for og komme til posten, og når jeg lager folie til ca 6 personer i uken ,sier det seg selv at jeg prøver samle alt opp så jeg kan sende alt samtidig, for eksempel på fredag, i slutten av uka.

hender jeg gjør unntak, viss folk har haste saker, slik som folie som skal monteres i sammenheng med treff, rally eller lignende...

men da tar jeg som oftes ekstra for det, for da må andre ting legges på hylla...

er litt utenforstående for meg når jeg har 60 andre leveranser som har blitt levert, og sikkert 15 jeg har vært i vest agder og montert....

har aldri vært borti lignende før...

har selvfølgelig god forståelse for at folk er tvilsomme, men dette er noe jeg har bygd opp over tid, og sendte først i oppkrav til jeg fikk bygd meg opp noen referanser som kunne gi meg tillit blant kunder:)

 

Ja jeg ble "sparket" fra forumet her, fordi bilforumet.net har regler mot å reklamere for "firma", da dette vist nok kom under det:)

det er min feil at jeg ikke hadde satt meg inn i disse reglene og må bare godta det, evnt betale for og få yte den muligheten.

noe jeg kommer til å gjøre

Sitter enda og lager utkast og har sendt folie til 3 personer her inne alrede, selv om tråden er vekk... som en nevner over her...

 

Og et jeg ble sparket fra vw audi forumet???

jeg prøvde og legge inn en tråd der og, men jeg kjører BMW og gidder derfor ikke betale for et medlemskap der, og da hadde jeg tydelig vis ikke heller muligheten til og legge inn der:)

 

så emil... vet ikke hva problemet ditt er, men her er mitt svar!

og jeg kommer ikke til og kommentere noe i denne tråden igjen, for det du holder på med er useriøst og rett og slett litt sippete!

 

akkurat nå sitter jeg igjen og er litt irritert for at jeg ikke gav deg pengene tilbake da jeg oppdaget hva slags "kunde" du var, og at jeg ikke sendte folien din som pakke, så jeg hadde hatt en kollienr og lagt på bordet

 

men men

 

edit/deletes: leste tråden igjen og fant ut at det var fler punkter jeg ville ha med, men er ikke så kjent med dette forumets funksjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streamer: Du er eier av tingen inntil kunden har mottatt den. Hvilken måte du velger å bringer varen til kunden på er ditt problem - du har ansvar for at den kommer frem. Ergo: Tuller posten den bort underveis, er det ditt problem.

 

Og ja, selvfølgelig er det en viss sjanse for at "tjekk" har mottatt den likevel og lyver, men er du seriøs sender du ny. Det er slik salg fungerer..

 

Klarer du ikke å dekke slike tap sender du den rekommandert. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ialledager skulle jeg laget trådenm om jeg har fått folien?

og du!

jeg sendte deg ikke en mail heller jeg før den fredagen du lovte å sende folie, bare for å spøre om den var sendt!

så sa du den blir sendt mandag, pga at du skulle sende flere samtidig! helt forståelig og ingen problemer med det!

det er ETTER dette når du slutta å svare at du fikk en mail pr dag!

hadde ikke kommet flere mail om du bare hadde bekrefta at varen var sendt (SOM DU AVTALTE Å BEKREFTE!)

 

Får jeg folien så sletter jeg jo tråden og beklager, men det er DU som driver userriøst når du ikke svarer på mail som lovt.

 

å som geezuzz sier så er det du som er eier av varen til jeg har fått den

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ialledager skulle jeg laget trådenm om jeg har fått folien?

 

f.eks for å forsøke å få han til å sende enda ett sett..

 

2 til prisen av 1.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg kjøre rundt med dette på alle bilene mine da eller?

jeg handler deler og dritt for sikkert 5000 til 10 000 i mnd rundt omkring hvorfor skulle jeg svindle diise klistremerka?

 

jeg har handla av iallefall 10 stk hær på forumet siste 2 mnd

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjekk: Det er jo ikke helt bra å sende mail hveeer dag om en foliedings til usle 300,- ikke dukker opp den eller den dagen. Har TsBusa fått varene sine nå da tro?

 

Vil samtidig si at han ikke har fått klager, og det har ikke vært noe problemer med denne selgeren på calibraforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjekk: Det er jo ikke helt bra å sende mail hveeer dag om en foliedings til usle 300,- ikke dukker opp den eller den dagen. Har TsBusa fått varene sine nå da tro?

 

Vil samtidig si at han ikke har fått klager, og det har ikke vært noe problemer med denne selgeren på calibraforumet.

 

jeg masa ikke for at varen ikke var kommet!

jeg sendte en mail pr dag for han lovte å bekrefte når han hadde sendt varen!

 

 

hva blir det ut av dette da streamer?

skal vi ordne opp i denne skitn å slette tråden?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg masa ikke for at varen ikke var kommet!

jeg sendte en mail pr dag for han lovte å bekrefte når han hadde sendt varen!

 

 

hva blir det ut av dette da streamer?

skal vi ordne opp i denne skitn å slette tråden?

 

Du er helt grøv til å mase Emil, og jeg skjønner jævlig godt at folk blir lei...

Jeg synes det er feil av deg å slette denne tråden, for når folien dukker opp hos deg så er det Streamer folk vil huske som en "svindler".

 

Derfor så synes jeg at du skal la denne tråden stå og heller be pent om unnskyldning om varene skulle dukke opp... :shake

 

Det er iallefall de tankene jeg gjør meg...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår