Gå til innhold

Advarer mot medlem: streamer.

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

medlemmet med navnet streamer, som egentlig heter thommas må jeg nesten advare mot!

har gitt han mange sjanser nå og må nesten fortelle hva som har sjedd, selv om det er snakk om bare 300 kroner.

 

han annonserer tydeligvis på alle forum på nettet om at han ikke driver ett firma men at han er så trivelig at han kan skaffe oss billig folie. betalte han 300 kroner for en folie og han sier han ikke har fått pengene!

så når han først innrømmer å ha fått penga sier han varen er sendt, og varen kommer aldri.

 

så prøver jeg å ta kontakt med han senere og han svarer aldrig, å ikke på gjenntatt mas heller!

 

ikke send noen kroner til denne fyren!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morra til dattra mi jobber på postsorterings sentralen i trondheim hær så det kan jo være noe av grunnen da, men selger blei amper på purringa mi så regner med det er noe muffins hær ja :) tråden slettes selvfølglig om de plutselig skulle dukke opp og frimerket er stempla for leeenge siden :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres merkelig ut..Han har jo solgt masse på bimmers.no, og etter hva jeg har hørt er alle fornøyd med både service og varene. Og det kan hende at det er posten som problemet, jobber selv halveis i posten. Og vet at det ikke alltid går like fort der, og mye blir borte på veien. :well:

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men hadde jeg fått svar fra han hadde jeg nokk ikke hadd problemer med å forstått en forsinkelse, men når han svarer som følgende: det var da faen til mas da! det er sendt for lenge siden. å aldri svarer mere begynner jeg å tvile.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men hadde jeg fått svar fra han hadde jeg nokk ikke hadd problemer med å forstått en forsinkelse, men når han svarer som følgende: det var da faen til mas da! det er sendt for lenge siden. å aldri svarer mere begynner jeg å tvile.

 

Nå vet ikke jeg hvor mye du har masa på fyre, du kan jo ha bomba ned fyren med mail og pm. Men jeg er enig med deg i at det der kan virke meget useriøst. Du får sende han en link til tråden, så han kan svare for seg. Og ordne opp. Hadde selv planer om og bestille fra han, men er i tvil nå...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ser på antall innlegg så ser du at han kun driver hær for å selge så tror ikke han er innom engang jeg.

 

skreiv jo til han etter jeg hadde overført pengene at jeg gleda meg til å få varene så skulle jeg legge ut litt skryt i tråden hans å da var han bare trivelig å takka å bukka.

men så begynnte han å si pengene ikke var der ( noe som jeg aldri har vert borti når banken sier de er der, å jeg har iallefall 250 folk som betaler inn til konton min i mnd uten å ha opplevd dette )

da allerede blei jeg skeptisk!

så sa han han skulle i banken neste dag å undersøke, så da annenhver dag sendte jeg en mail å lurte på hvorfor jeg ikke hørte noe. å etter en ukes tid kom det: faen til mas da! folien er sendt for lenge siden!

etter dette får jeg ingen flere svar!

hadde vert takknemmelig om du gidda sende han en mail med fårespørsel å se om han svarer deg! svarer han deg da vet vi begge hvor userriøs han er!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår