Gå til innhold

Advarer mot medlem: streamer.

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

jeg synes det er idiotisk av noen å si at de ikke ønsker en "ivrig" kunde! hadde mest sansynlig bestillt enda mere jeg når dette hadde kommet.

De av dere som sier dette kan lite om salg og jeg sjønner godt hvorfor "firmaene" deres og "hobbyfirmaene" deres ikke er så oppe og fram i markedet! lykketil med kundeservicen deres med den innstillinga!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan jo kreve å få pengene igjen da, eller så bør han i det minste kunne lage noe ekstra til deg, siden han har brutt et løfte om å sende den (for over en måned siden)

 

Merker jeg blir litt små:puke:

 

ja helt enig, hadde jeg bare fått noen form for kantakt med han så.

:shake oppgitt

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er idiotisk av noen å si at de ikke ønsker en "ivrig" kunde! hadde mest sansynlig bestillt enda mere jeg når dette hadde kommet.

De av dere som sier dette kan lite om salg og jeg sjønner godt hvorfor "firmaene" deres og "hobbyfirmaene" deres ikke er så oppe og fram i markedet! lykketil med kundeservicen deres med den innstillinga!

 

 

Jeg sier ikke at det er noe galt i å være en ivrig kunde, og jeg personlig kan ikke skjønne hvorfor ikke Streamer for lengst har laget nytt merke OG gitt deg pengene tilbake for at denne saken skal forsvinne.

 

Det jeg vil frem til er at det er jævla synd om den har kommet bort i posten, du har allerede stemplet han som en svindler på et av de største forumene i skandinavia.

 

Hva jeg kan og ikke kan om salg tror jeg du vet svært lite om, men nå er det faktisk slik at enkelte firmaer ikke er interessert i å vokse seg store og fete i markedet.

For Gundersen Auto Parts er faktisk det viktigste å kunne stå for alle de produktene man selger til enhver tid, og at ALLE kunder er fornøyde og kommer tilbake igjen. Det vi er kjent for ER nettopp kundeservicen og kvaliteten på varene!

Dette firmaet er faktisk 3 år på dagen idag (gratulerer), og vi har til dags dato ikke opplevd én eneste klage, og er stolt over å kun ha fornøyde kunder!

 

Så mitt synspunkt er egentlig at jeg synes ikke et slikt forum er plassen for å legge ut at mannen er en svindler, for det er slikt folk IKKE glemmer. Og det er ingenting du kan gjøre dersom dette ordner seg og det viser seg at posten har rota bort pakken... Stemplet er han uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er idiotisk av noen å si at de ikke ønsker en "ivrig" kunde! hadde mest sansynlig bestillt enda mere jeg når dette hadde kommet.

De av dere som sier dette kan lite om salg og jeg sjønner godt hvorfor "firmaene" deres og "hobbyfirmaene" deres ikke er så oppe og fram i markedet! lykketil med kundeservicen deres med den innstillinga!

 

 

Hva kan du om salg egentlig?

 

Du er den første jeg noen gang har sagt NEI til å kjøpe noe av meg, skjønner du hvorfor?

 

Jeg håper at de klistremerkene havner i postkassa di snart, så vi slipper og se den sytinga di. Hvis jeg var Steamer så ville jeg bare lagd et ekstra sett og sendt det, så hadde saken vært lagt død om han ikke har gjort det allerede.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at det er noe galt i å være en ivrig kunde, og jeg personlig kan ikke skjønne hvorfor ikke Streamer for lengst har laget nytt merke OG gitt deg pengene tilbake for at denne saken skal forsvinne.

 

Det jeg vil frem til er at det er jævla synd om den har kommet bort i posten, du har allerede stemplet han som en svindler på et av de største forumene i skandinavia.

 

Hva jeg kan og ikke kan om salg tror jeg du vet svært lite om, men nå er det faktisk slik at enkelte firmaer ikke er interessert i å vokse seg store og fete i markedet.

For Gundersen Auto Parts er faktisk det viktigste å kunne stå for alle de produktene man selger til enhver tid, og at ALLE kunder er fornøyde og kommer tilbake igjen. Det vi er kjent for ER nettopp kundeservicen og kvaliteten på varene!

Dette firmaet er faktisk 3 år på dagen idag (gratulerer), og vi har til dags dato ikke opplevd én eneste klage, og er stolt over å kun ha fornøyde kunder!

 

Så mitt synspunkt er egentlig at jeg synes ikke et slikt forum er plassen for å legge ut at mannen er en svindler, for det er slikt folk IKKE glemmer. Og det er ingenting du kan gjøre dersom dette ordner seg og det viser seg at posten har rota bort pakken... Stemplet er han uansett...

 

høres ut sm om du er på rett spor da :) gratulerer med det samme ;)

 

og polar dego, ikke start en butikk er du snill, utifra hva folk som kjenner deg sier er du JA en snill men men forferdelig humørsvingete og sinna alt for ofte.

 

det må være skumlere å handle med en som deg som har slike endringer av planer hele tiden. (ikke at jeg har noen dårlig erfaring med den handelen jeg hadde med deg da)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du om salg egentlig?

 

Du er den første jeg noen gang har sagt NEI til å kjøpe noe av meg, skjønner du hvorfor?

 

 

Vet MYE om salg da det er dette jeg driver med 20 timer i døgnet når jeg ikke sover.....

 

å det at du sier nei til at jeg skal få handle av deg er KUN for å gjøre deg intressant! har 20 biler i året å har klaga en gang å det var når jeg handla en a4 i butikk med garanti og manifoilden var sprukket :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streamer er jo helt ute å kjører. Han må gjør opp for seg når varen ikke kommer frem. At en kunde maser for mye er jo bare tull, kunden har alltid rett.

 

bra! dette med at kunden har altid rett er ingen klisje! det stemmer! hadde jeg blitt grinete på kundene mine for at de ringte meg hverdag ville jeg ikke hatt kunder

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut sm om du er på rett spor da :) gratulerer med det samme ;)

 

og polar dego, ikke start en butikk er du snill, utifra hva folk som kjenner deg sier er du JA en snill men men forferdelig humørsvingete og sinna alt for ofte.

 

det må være skumlere å handle med en som deg som har slike endringer av planer hele tiden. (ikke at jeg har noen dårlig erfaring med den handelen jeg hadde med deg da)

 

Unnskyld at jeg spør, men hva er det du preiker om nå? Det er sånne tullinger som deg som gjør meg forbanna, og hva mener du ang. endringer i planer?

 

Jeg har ikke EN negativ bemerkning på det jeg har solgt hverken her på bilforumet eller på vacn...

 

Du er en dust, og det tror jeg de fleste har fått med seg.

 

Og en ting til, du som er "daglig" leder i et stort kranbilfirma, hvordan får du tid til å sitte og lire av deg så mye dritt på forum... Har du ingen kunder eller er det kanskje ikke du som er "daglig" leder alikevel?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett bør jo streamer refundere pengene, det er jo tyveri og motta penger for en vare som ikke blir levert. Om tjekk "maser" eller ikke er ikke relevant.

 

Man kan ikke bare stikke av med pengene til folk (300kr eller 10 000kr - prinsippet er det samme). Det er bare til å refundere penger / levere varen, og holde kjeft, alt annet blir feil.

 

Om den er blitt borte i posten, så kan vel selger ordne opp med posten.

 

Since when ble det greit at selgere bare ignorerer kjøper pga masing på en vare som ikke dukker opp, etter varen er betalt?

Saab 9-5 2.0T

[x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår