Gå til innhold

Fornuftig pris på bukt løfte bukk?

Ranger emnet


Rømmling

Anbefalte innlegg

jeg vet om en som har en løfte bukk til overs så jeg skal snakke med ha om han er villig til å selge den. men hvor mye kan en slik være vert, jeg vet ikke tilstand på den enda men ser grei ut,

men vet ikke kan jo være en grund at den er kastet ut også da, men har hørt han har 2-3 til i verkstedet sitt.

Er det noen som vet hvor mye det koster å skifte lager vis det er noe galt med dem?

 

2 søylers jekk men 4 armer vet ikke mere om den.

 

ca pris så jeg vet hva jeg kan prute på og om det er så billig at jeg bare betaler å går.

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo veldig an på standen. Hvor stor kapasitet den har ( hvor mange kg den løfter) osv. Se om det står noe lapp på den om når den sist var kontrollert og kalibrert..

 

Slike løftere koster vel runt 20-30 000 nye. Ikke helt sikker. Men det kan du jo prøve å finne ut på nettet feks.

Men tipper den er verdt fra 2 til 10 000 :)

For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han lurte på om hvor mye jeg var villig til å gi så da da sa jeg 5000kr og det var for lite han skulle han, så da gikk jeg for da vet han at jeg kjøper den vis han går ned på pris,

 

de andre jekkene som hadde vert der en gang var solgt får så han skulle eventuelt sette innigjen denne og bruke den eller selge den og kjøpe en ny,

 

men betaler ikke 8000 for en brukt gammel bukk, det er jo et verksted den er på så den er vel brukt mye på alle de årene.

 

det var jo også kant nede mellom søylene som er plagsom å kjøre over også, må jo bydde opp gulvet rundt den vis jeg senker bilen også. men men vis jeg hadde fått den billig så hadde det jo vert greit men

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår