GGGolf Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har du orginal frontfanger, den "delen" lykter og panser er festet i. og venstre framskjerm og eit panser??? Kunne du gitt meg eit greit overslag på dette!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 har du orginal frontfanger, den "delen" lykter og panser er festet i. og venstre framskjerm og eit panser??? Kunne du gitt meg eit greit overslag på dette!!! Den saken heter frontplate :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbf Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor mye hk er det i den?? Å hvordan er det å sette den inn i en 96 mod Polo? Hvor mye skal du ha for motoren, med ledningsnett og girkasse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor mye for baklyktene, panserheiser og grenrør? Fikk ikke helt med meg om dette var solgt, så la ut en post... Motorfeste foran og hvis dette ikke er solgt? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valerieb_ Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 har du plastdekselet som skal være inni hanskeromme tilsalgs? Siter Corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 har du plastdekselet som skal være inni hanskeromme tilsalgs? Er det dekselet over "hengslene" du mener? I så fall så har jeg et slikt liggende:) Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Vil bare oppdatere tråden litt...Det som er solgt er motor,gir,panser,skjermer,seter,bakseter,baklykter,eksos,grenrør,gewinde....pluss noe annet småtteri... Har fortsatt dører med vindu, bakvinduer, mye av innventaret, orig. baklykter, bakfanger, 2 stk. originale eksos anlegg, kjøler til klima anlegget(med kabler), abs pumpe, bremser foran/bak med greenstuff klosser, soltak, bakspoiler m/ motor pluss noe annet som jeg ikke kommer på i farta:) Splitter nytt Thule stativ som jeg aldri fikk brukt er også tilgjengelig... Alt dette slumpes unna for en rimelig penge....har et nytt prosjekt på gang og trenger plassen sårt.... Ring 91767641 eller send en mail hvis det er noe av dette du trenger..... Legger ut noen bilder av noe av det jeg har igjen..... Har masse mer interiør deler igjen, kan legge opp flere bilder av ønsket del.... Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hei. hvor mye skal du ha for bremsene?? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 har du dekselet rundt girstanga? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hei. hvor mye skal du ha for bremsene?? Komplett foran og bak? Eller enkeltvis? Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har du dekselet rundt girstanga? Jepp, regner med at du mener det dekselet med Karmann merke... Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jepp, regner med at du mener det dekselet med Karmann merke... trenger denne, mye skal du ha for den? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hei. hvor mye skal du ha for bremsene?? Legger opp noen bilder.... Bremsene er så å si ubrukte, det samme gjelder klossene:)....Høyre caliper er også "ny"...."Rusta" du ser kommer av at bilen har stått en stund:P Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 trenger denne, mye skal du ha for den? En hundrings pluss noen kroner i frakt :)...max 20,- Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har du dekselet rundt girstanga? Så at jeg hadde PM fra deg ang. skåler....de er solgt:(...Kjøpte dem hos D&W i Tyskland for 70€ hvis jeg ikke husker helt feil... Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg