Gå til innhold

G60 motor/gir pluss mye mer......

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en Corrado g60 stående som skal selges i deler. Motor/gir vil jeg helst selge komplett med hjerne/kabler osv. Alt annet kan selges løst ;)

 

Det som foreløpig er solgt er ratt, front stolene og høyt. deksel(høyre side). Alt annet er fortsatt på....Masse fine deler bla: IN-pro lykter bak, Wiechers stag foran/bak, Koni/FK gewinde(høyde/trykk) etcetc.....

 

Specs på motor/gir: Samco slanger(lilla), Bahnbrenner svinghjul, SLS chip, 3.5 bar bensintrykksregulator, K&N filter, Rotrex lader(trenger rep.), Bahnbrenner pluggkabler, Supersprint grenrør, Friedrich 2.5" fra kat., Gema shortshift pluss noe annet småtteri....ikke den råeste motoren i gata, men fin nok for en einser eller lignende....

 

Har annonsert noen småbiter på Qxl....bla emblemer, Mattig speil(nye) etc...

 

Jeg er veldig sjeldent innom forumet her, så send en mail eller ring på tlf. 91767641

 

Skal ikke ha noen fantasipriser for dette, så det er bare å komme med nogenlunde anstendige bud :o).........

 

Motoren står fortsatt i, så det er bare å slenge innom å teste den for den som ønsker.....sender flere bilder om ønskelig....bare å ta kontakt!!!!!

 

 

 

IMG_3674.jpg

 

IMG_3676.jpg

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pris på motor,gir,hjerne/kabler?

 

Foreligger et bud på 10000,-......dette er med begge stab. staga og Koni/FK oppsettet.

 

Glemte å skrive i annonsen at det sitter en Dr.Schrick 268 graders kam i motoren samt Bahnbrenner alu. motorfeste foran.....

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvor mye for staget foran? og tennkablene fra bahnbrenner?

 

Heisann! Vil selge så mye som mulig samlet, og budet som foreligger inkluderer både stag og tennkabler.

 

Har noe annet "stæsj" også....f.eks en arms visker fra Jom, Rs fanger fra Dietrich, Bonrath skåler(nye), et par bakfangere......

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er e-mail adressen din?

 

Står bare ring eller mail..

 

 

 

Hva som er defekt eller gale med Rotrex'en? Turbinhjulet?

 

Klikk på han karen som er under innlegg så skal e-mail adressen dukke opp....har ikke hatt tid til å sjekke hva som har skjedd med Rotrex`n, men ladehjulet står dønn fast så jeg tipper at lagera har gått...

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på: Gewinde, mye er det justerbart? Langt ned går det? Venstre høytalerdeksel, er dette helt med alle klips osv?

 

Kan justeres ned til 80mm samt trykk regulering. Dekselet er i orden, skal få lagt ut bilde av det senere i dag jeg :o)

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare oppdatere tråden litt....Det som er solgt er: motor/gir,hjerne/kabler,grenrør,eksos,gewinde oppsettet,begge staga,framstolene og ratt.

 

Skal oppdatere så godt jeg kan, men tar det litt tid før jeg svarer så ikke nøl med å ring eller send en mail....

 

Takker for alle henvendelser så langt :o)

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår