EspenS Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Tror ikke det gjør så mye å vise en golf nøkkel.. min passet i mange andre golfer + en passat.. hehe.. dog slitte dørlåser Hysj nå:klovn: Trenger ikke å si sånt, nå kommer alle til å ta bilen min:D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nøkkelholder hører også med:blah: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kjempebra.. nå kan jeg kopiere nøklene deres og ta meg inn i hjem og bil.... Legge ut bildet av nøklene mine hadde jeg ALDRI gjort på internett ! Tenk litt da folkens! hmm, skulle gjerne visst hvilken låssmed du bruker som sliper nøkler utifra et bilde :hammer ..og hva forklaringen er siden du bare har et ark med bilde! hehe Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Sliper nøkler selv, hvis jeg trenger det. Kan fint kopiere en nøkkel utifra et bilde. Inn i photoshop, blåser bildet opp i rett skala, legger inn 10dels milimetermål. Måler opp og slipe. Hvis du ikke tror det går så er du godtroende og naiv. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Sliper nøkler selv, hvis jeg trenger det. Kan fint kopiere en nøkkel utifra et bilde. Inn i photoshop, blåser bildet opp i rett skala, legger inn 10dels milimetermål. Måler opp og slipe. Hvis du ikke tror det går så er du godtroende og naiv. versågod gå å slip et parr nøkkler du skal vi se hva du får ut av det. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehe.. ok, hvis noen har en bil her i Bergen som jeg skal prøve på, og hvis bildet er greit, så skal jeg gjøre det. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg bor ikke i Bergen, men du kan godt kopiere mine og sende i posten, så kan du bevise for forumet at det fungerer :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Sliper nøkler selv, hvis jeg trenger det. Kan fint kopiere en nøkkel utifra et bilde. Inn i photoshop, blåser bildet opp i rett skala, legger inn 10dels milimetermål. Måler opp og slipe. Hvis du ikke tror det går så er du godtroende og naiv. du klarer vel å kode opp en fjernkontroll til alarmen utifra et bilde og regner jeg med :doh ..neida, bare kødder med deg, men sånn helt seriøst så kunne jeg vel egentlig ikke brydd meg mindre om det er mulig eller ikke. Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 jeg tror dette er fult mulig for en med litt peil og tolmodighet :) men om noen gjør dette for en helt vanlig bil er en annen sak.... hadde det vært en s8 så kansje... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 har du fått slipt noe nøkkel etter et bide eller har lyst til å se om du klarer det :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 har du fått slipt noe nøkkel etter et bide eller har lyst til å se om du klarer det :) Dette er ikke så altfor vansklig folkens så sladding kan være en idè. Men er det en sliten golf så er det vel ikke no å stresse for xD :D Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Vel, folket hadde jo glemt denne tråden helt til du kom å dro den opp igjen:P PS: noen som har mistet bilen sin eller? :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 jeg har min fortsatt.:popcorn Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Pynteting - nøkkel til skapet på skolen - en husnøkkel - nøkkel til sykkellås - en annen husnøkkel - Rignes flaskeåpner. Helt til høyre er reservenøkkelen til mopedutten, da jeg tror den vanlige står i tenningslåsen. Håper jeg da. Men den er det bare sånn vanlig skinn greie med et lite "suzuki" merke på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg