Gå til innhold

Otto Von Bismarck?? hvor er du??

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bismark ja.

 

"Italia vil tygge mye, men har ikke tenner"

"Når du har sett lover og pølser bli til vil du aldri sove trygt igjen"

"Blir det noen sinne noen ny krig i Europa vil det være over en latterlig ting i Balkan" (Merk her at Bismark døde i 1890, 14 år før skuddene i Sarajevo)

 

Bismark var et politisk geni og hadde et over gjennomsnittelig intellekt. Meget interessant personlighet.

 

/OT

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke være vanskelig for admins og spore opp dette?

 

 

edit:

Fant det ut for dere, siste innlegg her:

http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1439804&postcount=13

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ikke han på grunn av at han mislikte noe her på forumet? Mente det var en stor tråd om det før, hvor han deltok og fortalte at han gikk fra forumet.

hmm, nei.. var andy pandy el hva han kalte seg det:S husker ikke helt.. prater mye med han enda jeg..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Myriader av Fast & The Furious-fans nedkjempet meg med sine hjemmelakka spoilere og Biltema-instrumenter som ikke var koplet til noe som helst, siden har jeg gått i dekning, og jeg har tilbragt litt tid i alle debattforumers limbo; VG Diskutér.

Jeg gjør nå et unntak for din skyld, siden vi har så god kjemi, og jeg må innrømme at jeg er litt rørt nå.

Men la meg bare si at hvis dette er for å lure meg inn i et bakholdsangrep, så har jeg limt hjelmen fast med støtabsorberende Sikaflex, og hjelmen er av kruppstål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myriader av Fast & The Furious-fans nedkjempet meg med sine hjemmelakka spoilere og Biltema-instrumenter som ikke var koplet til noe som helst, siden har jeg gått i dekning, og jeg har tilbragt litt tid i alle debattforumers limbo; VG Diskutér.

Jeg gjør nå et unntak for din skyld, siden vi har så god kjemi, og jeg må innrømme at jeg er litt rørt nå.

Men la meg bare si at hvis dette er for å lure meg inn i et bakholdsangrep, så har jeg limt hjelmen fast med støtabsorberende Sikaflex, og hjelmen er av kruppstål.

Hehe, særdeles genialt sagt:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myriader av Fast & The Furious-fans nedkjempet meg med sine hjemmelakka spoilere og Biltema-instrumenter som ikke var koplet til noe som helst, siden har jeg gått i dekning, og jeg har tilbragt litt tid i alle debattforumers limbo; VG Diskutér.

Jeg gjør nå et unntak for din skyld, siden vi har så god kjemi, og jeg må innrømme at jeg er litt rørt nå.

Men la meg bare si at hvis dette er for å lure meg inn i et bakholdsangrep, så har jeg limt hjelmen fast med støtabsorberende Sikaflex, og hjelmen er av kruppstål.

Klassisk! Takk for å muntre meg opp før prøve i morgen. Hehe.

 

Og støtter det forøvrig i delen om biltema etc. Liker ikke for mye slikt, ser tåpelig ut. Smaken er som baken, dog.

 

Men VGD da? Uffda. Det er ikke Norges største forum, det er Norges største lansby med klagende sytepaver. Selv om alle forum har unntak, tydeligvis som deg. :P

 

Godt skrevet.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår