Gå til innhold

Streetmeet i Hønefoss 13/10

Ranger emnet


volvoekern

Anbefalte innlegg

Slangen hoppa av hele tia, du sku kommet litt før ;) Hehe.. når jeg dro igang burninga..

Burninga var også ment så man kunne gjøre det når som helst..

Ser du er fra kongsberg, regner med at det var dere i den limegule og hvite sminka volvoen??? Isåfall.. Skjerp dere.. Idioter, det var ett alkoholfritt arrangemang og dere lagde bare kvalm med musikken og drekkinga.. Dere fikk nok tilsnakk!!

Om det ikke er dere, så håper jeg vedkommende leser det..

 

Jeg syns det var ett knalltreff!!! Helt konge til å være første gangen di gjør noe sånt!! Neste gang blir det vel enda bedre også :)

Autoslalomen kunne vært litt annerledes syns jeg, men det var det kna som sto for..

 

Var ikke vårs nei :P Tror ikke den hvite går i Kongsberg, hvis ikke noen her har kjøpt den nå. Han med den gule bor litt utenfor Kongsberg, bare til opplysning, så du ikke forbinder Kongsberg med idioter ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nøklene har ikke kommet til rette. Saken ble overlevert politiet, så nå må han idioten gjøre opp for seg.

Hva skjedde???

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får reprasjoner på hamax til verdi av ca 24tusen? (husker ikke eksakt pris)

 

Han som gjorde det måtte vist nok betale det!

Igjen, hva skjedde?

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, hva skjedde?

 

Var en fyr som var litt full, og var jævla idiot, som stelte seg bak en hvit audi som rygga for å parkere, så hadde hann vist kommet borti han fylle fyrn, og han påsto han hadde fått rift i buksa, så ble han sinna og la seg inn i den hvite audin, dro med seg nøkkelen og kasta den ut blant folkemengden! DA er man idiot i huet og har veldig lite på ett sånt sted å gjøre... Vet ikke hva mer som skjedde, men politi sto å prata med han der i etterkant så jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår