v|ncenT^ Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Driver nå med dette Fiat prosjektet mitt, og driver litt å funderer på hvordan jeg skal understellsbehandle bilen på best mulig måte for å unngå rust ! Hele understellet er så si slipt ned til metallet, for å få fjernet all skjult rust. Ellers er den rustsveiset og skiftet plater der rusta har tatt hardt i ! Er ute etter et steg for steg metode, for å gjøre dette på best mulig måte. Lakksprøyte + kompressor har jeg ! Gode forslag mottas med takk ! :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mal eller sprøyt hele området med rustbullet 2-3 ganger. Det skal funke bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mal eller sprøyt hele området med rustbullet 2-3 ganger. Det skal funke bra! Funker det særiøst så bra som sia sier ? I såfall, kan dette overlakkeres og tectyleres ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Postet fra hjemmesiden dems : Rust Bullet kan overmales, men det er ikke nødvendig med mindre man ønsker en annen farge enn Sølv Metallic. Rust Bullet er ypperlig som grunning, og sikrer svært godt feste til underlaget Dette må jo være for godt til å være sant? :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er en god del poster om det her på forumet, og det virker som det fungerer veldig bra.. Har ennå ikke sett noen har skrevet noe negativt om rustbullet.. Bruker RB selv også, og er så langt veldig fornøyd:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Min erfaring er at det holder det det lover, så jeg kan som mange andre her anbefale produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 men er det veldig viktig å bruke rett middel til å avfette/vaske? kva har dokke brukt? har en pint ståande på kjøkenbeken no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg har bare blåst rent med trykkluft etter at jeg har pusset bort lakk og rust, men det er nok smart å vaske over med silikonfjerner. Fint om noen sier i fra hvis det er noe annet som er bedre å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 han eg kjøpte RB av anbefalte tynner, men eg er ikkje sikker på om eg har det på jobben, har derimot myykje bremserens.. men får vel gjere som eg blei anbefalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg brukte silikonfjerner. Men det er jo best på et RENT underlag, så heftige greier som aceton osv er nok genialt... da har du bare stålet igjen om det gjøres ordentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg