Herrn Eggenberger Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Denne så veldig fin ut. Er det lov å spørre hvor mye man må punge ut for noe sånt??? Skulle hatt noe liknende å bygd ny rallybil av....:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hei, pusen.. hvor er bilder av listene dine da, etter du pusset de? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Denne så veldig fin ut. Er det lov å spørre hvor mye man må punge ut for noe sånt???Skulle hatt noe liknende å bygd ny rallybil av....:hellothere: Takktakk :) Er veldig fornøyd med bilen :) Ga 30 000 for'n, vet d var litt mye, menmen.... Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei, pusen..hvor er bilder av listene dine da, etter du pusset de? Heihei ;) Kameraet har vært strømtomt:| Skal ta bilde i morgen jeg ;) klem :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 litt mye? Ga jo dobbelt så mye som meg jo. EDIT::: Men den var jo fin! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 litt mye?Ga jo dobbelt så mye som meg jo. EDIT::: Men den var jo fin! :) Jaja:P hehe! Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Få vi bilde av motorommet i samme slengen?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Få vi bilde av motorommet i samme slengen?:) Er ikke mye å se :| Enda:P men kan godt ta et bilde av motoren ja :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Gratulerer med fin 240:D Gleder meg til jeg får lappen.blir vell en 240 på meg å:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Gratulerer med fin 240:DGleder meg til jeg får lappen.blir vell en 240 på meg å:D Takktakk :) Gleder meg kjempe til jeg får lappen:D gruer meg til teorien :( menmen.... får lese myyye...:P Er bra att d blir fler volvojenter ;) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 teorien er vist litt vanskelig.ei venninde av meg som har feilet 4 ganger nå.. Er supert med volvo jenter syns jeg...enda jeg er den enesta jenta som liker volvo der jeg kommer fra mersom:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 teorien er vist litt vanskelig.ei venninde av meg som har feilet 4 ganger nå..Er supert med volvo jenter syns jeg...enda jeg er den enesta jenta som liker volvo der jeg kommer fra mersom:D Ja gruer meg til den... kommer sikkert til å stryke en del ganger... Er bare søstra mi som jeg kjenner som liker volvo... ellers så er det mange gutter da:P Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 gratulera fin godis volvo... du får mange fine stunder med den.....volvo er beste bilen ever..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 gratulera fin godis volvo... du får mange fine stunder med den.....volvo er beste bilen ever..... Takker :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Gartulerer med fin 240'i! Må si den var bra støken!! Blir volvo på meg forhåpentlivis i år også, har kun oppkjøring igjen, hehe Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg