Audio-art Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ønsker å lufte en ide. Hva hadde dere i Oslo-området gjordt hvis vi hadde stilt våre lokaler til disposisjon en kveld i uka, slik at dere hadde kunnet stått her, helt gratis, og montert bilstereo, i deres egne biler, og spurt om tips og råd? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 dæven for ett tilbud synd jeg ikke bor i nærheten av oslo en gang:( Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hadde jeg bodd i oslo, og ikke vært student uten bil, så hadde jeg digga idèen! Jeg digger forsåvidt idèen nå og, bare så synd at jeg ikke har muligheten til å benytte meg av det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg synes det høres ut som en veldig bra ide! :) Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mycket bra :) I mangel av egnet sted å stå, så er sånt glimrende tiltak. Litt drøyt med 5 mil hver vei for min del men :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kjempe tiltak av Audio-art dette!! Til Typhon, så er de 5milene du kjører fort betalt inn av all den kompetansen og hjelp Audio-art kan gi deg. Da slipper du mye frustrasjon hjemme :) Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg kommer jeg... Når da? I uke 41? Fri-uka mi? :D Da har du selvsagt eventuelle deler jeg bestiller klare så jeg bare kan montere rett inn? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Skal bytte frontsett etterhvert, sette basselementene i hattehylla så et sånt tilbud fra Audio-Art er jo GLIMRENDE kiddie . Trenger alltid råd og tips når man er amatør. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 AMEN Ketil.:pray Flott tiltak........ Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ønsker å lufte en ide. Hva hadde dere i Oslo-området gjordt hvis vi hadde stilt våre lokaler til disposisjon en kveld i uka, slik at dere hadde kunnet stått her, helt gratis, og montert bilstereo, i deres egne biler, og spurt om tips og råd? møtt opp. selvsagt litt avhenging av tidspunkt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det hadde vært et kjempe bra tiltak da jeg, og sikkert mange andre, mangler et sted å stå nå som vinterkulden nærmer seg. Hadde ikke hatt noe i mot å betale en liten slump for dette heller. :) Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det hadde vært genialt. Selv om det er et lite stykke, men hvis man trenger hjelp til noe litt mer komplisert så er jo det flott. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mycket bra :) I mangel av egnet sted å stå, så er sånt glimrende tiltak. Litt drøyt med 5 mil hver vei for min del men :) Da kjører vi kolonne! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapskaus Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Høres ut som et KONGE tiltak ja, kommer nok til å titte innom et par ganger da og lære litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 knallgod ide Kjetil....ltt lang for meg med 140mil men uten tvil en glimmrende ide for å få økt interessenrundt lyd i bil og Emma. :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg