LaSSiss Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hehe beklager.. Heey dynamo'n min streika i dag og! hah morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Sikkert bare børstene men! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 gjort på ett kvarter å bytte.. Bytta børstene for en stund siden, men dynamoen skjærte seg så.. :P Fått fiksa problemet nå da.. Må ha ny LMM, noen som har???? Har også fått satt på lista på førerdøra. :) Takk stf1, gjorde slik du sa. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jada, bilen går som ei kule.. Ny LMM fra SS242.. :) Også fått på bremsene bak.. EU kontroll i morgen! Får nå se hvordan DET går.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Også fått på bremsene bak.. EU kontroll i morgen! Får nå se hvordan DET går.. :) Du får satse på å slå resultatet mitt fra forrige gang da vettu;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hehe, njaa, skeptisk.. :P Prøve å få'n igjennom, bare.. spørs om det går med den slaskete bakstillinga mi.... :s Tror jeg har røra liggende, Halvor.. De du utlyser.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hehe, njaa, skeptisk.. :P Prøve å få'n igjennom, bare.. spørs om det går med den slaskete bakstillinga mi.... :s Tror jeg har røra liggende, Halvor.. De du utlyser.. Var vel de jeg var dum nok til i la følge med den turboen du kjøpte av meg ja...hehe Tar det på msn ellers gir jeg deg en ring hvis du ikke ser no stort behiv for dem selv;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hvordan gikk det på eu'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Dårlig, 2'er feil på: Bærekule V-side Hjullager H-side Sprekk i frontrute 1erfeil på baklys Stramme hjullager, nye bærekuler, ny rute og ny pære bak.. :) Slenger og med ett nytt bilde, prøvde sommerdekka her om da'n.. S60 16" stålfelger bak.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Husk og bytt begge hjul lagera da, :D Og kom og hent kuler her i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 "Her" ? Dal? Uff... :P Menne.. Strammer lageret på høyre siden tenker jeg.. er vel 600 kr per side å bytte og... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 bytt begge du! kan komme på jobben, nittedal.. Skal drive der litt i morgen kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Okeii.. Passer bra, skal hente rustfritt grenrør til volvo i morra og.. til turbo.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 hah, næææsty!! :P veit ikke hvor lenge jeg blir der men send mld i halv 4 tiden, skal holde på litt men usikker på hvor lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Okk.. Hente rør etter 5-tida, så kan sikkert komme oppom etter jobben.. Er ikke rør til meg da, er for en kompis.. Bare selger jeg.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg