lallis Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hei! Dette blir min første post på forumet, og forhåpentligvis ikke den siste! :D Det har seg sånn at jeg har veldig lyst på bil nå, og istad var jeg ute og prøvekjørte en Golf 3 Cabriolet. Greia er egentlig bare om jeg skal gå for en "vanlig" utgave, eller cabriolet-versjonen. Ville i den anledning gjerne få litt tilbakemelding fra dere; gjerne pluss og minus ved de forskjellige typene osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg ville gå for vanlig. Liker ikke formen på Golf 3 cab, og tror du kommer til og bli lei av den ettervert selvom du styler og ordner med den. Den orginalen lookén blir liksom ikke borte, hvis du skjønner.. Det er da MIN mening.. Lykke til:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 kjedlig å kjøre cab nå som sesongen begynner å ta slutt.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lallis Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Selvfølgelig. Men det er vel fryktelig deilig når sommeren kommer igjen, eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe.. er jo digg med cab om sommern.. men tror jeg ville valgt vanlig.. syns det er kulere jeg da :) men det er meg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Cab holder seg kanskje bedre i pris, siden det er færre av dem? Koster jo mer i innkjøp og selvsagt. Men det er vel billig å kjøpe cab nå på høsten.. Jeg synes cabben ser tøff ut, spesielt hvis du gjør litt til med den. Og det er jo ikke mange som har gjort det i norge enda Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lallis Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hvordan er det forresten med alt av utstyr til en cabriolet fremfor vanlig Golf? Vil f.eks. lykter, blinklys osv som står oppført som Golf 3 fungere i en cabriolet-versjon av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det meste er vel likt, ja. Sideskjørt kan være litt problemer, siden disse etter hva jeg kan huske sitter festa i bakskjermene. Men på den andre siden, så er sideskjørta på cab relativt pene, og bortkasta å bytte ut. Men lykter, panser, lepper, frontfanger og slikt passer. :) Ellers får man jo senkesett og styling til cab også. Funker greit som vinterbil, bakseteplassen er vel så som så (bare regga for 4 også). En fordel er jo at det ikke finnes mange cabber som er gjort noe med, men det skal ikke allverdens til heller. Felg, senk, lykter og litt div, så har man gjort det bra. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lallis Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Når jeg var å prøvde den idag, så ble jeg faktisk overrasket over bakseteplassen! Hadde sett for meg at den skulle være mye, mye, mye mindre enn hva den i realtiten er. Den er kun regga for 4 seter, men det er i utgangspunktet ikke noe stort problem. Bilen har hatt samme eier 6 siste året, og er kun kjørt av ei litt eldre dame. Fikk høre at den var veldig god på vinterføre i tillegg. En ting jeg ikke liker er den "veltebøyla" som står oppe. Det er vel for at bilen skal opprettholde stivheten, og er vel kanskje ikke noe særlig å gjøre med eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Den må du nok leve med, ja, med mindre du finner en annen måte å stive av karrosseriet på, samt den er ganske grei om du skulle velte. :) Bakseteplassen er jo helt grei, og siden det kun skal 2 personer inni, så er det vel stort nok etter hva man vil forvente av en cab. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lallis Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bilen jeg har sett på er forresten tilsvarende den på bildet under. Eneste er at det er originale lykter og original grill på den jeg har sett på. Er det noe potensiale i den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Finnes det hardtop på golfcabene også? Isåfall er det jo ikke noe stress om vinteren. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lallis Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det vet jeg ikke, men det var hvertfall kalesje på den jeg så på. Den hadde doble duker eller noe, så han sa den var helt super på vinteren. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 det jeg har hørt er at med varmeapparatet som er i og sånn, så er det ikke noe problem å bruke den som vinterbil. så er den jo litt mer spesiell enn vanlig golf da. og super på sommeren. ville kanskje gått for cab jeg:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Syns du skal kjøpe min cab jeg, og ta godt vare på den.:hellothere: Bilde av bilen.... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg