wang911 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Trenger en råne bil med 5 seter som ser bra ut. Dette er til innspilling av en musikk video førstkommende lørdag. Jeg har dårlig med tid, så jeg trenger innfo og gjerne bilder ... Helst før klokken 15.00 i dag. Så har du lyst til at DIN bil skal bli berømt ...... P.s Det er i Oslo området dette skal spilles inn. Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Definer rånebil! Senka Ascona med laksetrapp og neon lys eller nyere senka bil med store hjul osv? (f.eks min...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Det er ikke så nøye om bilen er gammel eler ny, det som er viktig er at det ikke ser orginalt ut... Bilen må skille seg ut. Det bør nok være litt mer en senking og store hjul. Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 snakk med pIMp dersom han fortsatt har preluden.. Den er ikke mye original! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hvorfor 5 seter? Er det til et boyband? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 en vis mann sa en gang: "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lyder det kjent wang911? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by wang911 Det er ikke så nøye om bilen er gammel eler ny, det som er viktig er at det ikke ser orginalt ut... Bilen må skille seg ut. Det bør nok være litt mer en senking og store hjul. Er det ikke ting som skiller seg ut, som er orginalt da?:p ser hvor du vil, det bare hørtes litt festlig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 sjekk ut denne bilen, http://members.cardomain.com/lordoftherings Om det er av interesse, send meg en mail peik_hh@hotmail.com informer også om hvem det skal lages musikk video for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 kan klare 4 seter. :) send meg en pm hvis du er intr :) edit: låner bilde av deg famir :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZebrA Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 det er en 5 seter med zebra interiør en caravelle med dobbeltseng baki Siter 1997 Opel Omega B 2,5 TD 1997 3stk Opel Combo 1,7D 1973 VW 412 Variant 2002 Shortcar GSXR 750 1968 Opel Kadett B Olympia `2dr coupe vinyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Min har 5 seter :) Den ser ikke orginal ut, den er senka, og har store hjul :D Edit ring hvis du trenger meg: 95233309 ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 hehe :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hva med Fiestan min da??? Stiller gjerne med den! Er den harry nok? :D Fler detaljer og bilder er her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=297919&username= Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Det alle sikkert lurer på: Hvem skal det lages video for? :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Jeg låner bort min hvis det er snakk om fine damer som skal sitte i bilen! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg