erst Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hei, fikk tak i en billig forsterker til å drive 6x9'ene mine. Har ingen erfaring med bilstereo, men i instuksjonsmanualen sto det at den skulle jordes til karosseri med maks 15cm 4mm2. Når jeg har lagt opp forskjellig elektrisk i bilen har jeg alltid trekket + og jord.. dvs ledning fra + til + og ledning fra - til -. Hva er best? Er jo aller enklest å jorde i karosseri, men har ikke gjort det til nå.. bør jeg, eller kan legge opp ledning fra battri, minus til minus? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jorde den til karosseriet om det blir kortest kabel da. Bruk en tykkere kabel enn 4mm2... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hmm... maks 15cm 4mm2? Høres meget kort og tynn ut den der... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hehe.. ikke maks 4mm2.. det var minimum :P men maks 15cm stemmer ok, da jorder jeg bare i karosseri :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Ok, da så :) Lykke til! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg