KarlJo Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Lurer på om det er noen som har et tips på hvor man kan kjøpe nybil rimelig? Sverige? danmark? Takker for tipsene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Lurer på om det er noen som har et tips på hvor man kan kjøpe nybil rimelig? Sverige? danmark? Takker for tipsene!! Ofte blir bilene dyrere om du kjøper fra Sverrige eller Danmark, enn hva du klarer å få til her i Norge. Men vet om noen som har spart 30 000,- ved kjøp i Tyskland (med regnet frakt) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Det jeg mener å ha lest meg frem til, er at vi har Europas billigste biler. Før avgifter, that is. Altså at forhandler tjener mindre på å selge bil a i Norge enn i Tyskland. Might be wrong. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jeg vet om en som sparte ca. 100 t kr. på å kjøpe seg en BMW E61 530d i Sverige enn i Norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Sjekk her. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jeg vet om en som sparte ca. 100 t kr. på å kjøpe seg en BMW E61 530d i Sverige enn i Norge.. Når jeg sjekke MB E klasse, så sparte jeg 40 000,- ved å kjøpe den i Norge. Men klart, når en ikke tar med avgiftene, så sparer en 100 000,- og kanskje mer. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Avgiftene var tatt med. Han sparte 100 t. kr når bilen stod på skilter her i Norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg