fatboy Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hei, har en 320 med 325motor og 320 ledningsnett, men den fjusker:shake det har seg sånn at når jeg gir full gass så begynner den og nøkke på høyt turtall og i venstresvinger. men det er kun når jeg gir full eller delvis full gass med en gang fra lavt turtall, men når jeg gir rolig gass litt og så trår den rolig inn så nøkker den ikke rett fram men fortsatt i svinger.:hvaskjera har sjekka pluggledninger, fordeler, vakum, og finner ingen falskluft og er ingen brudd på ledninger, er det noen som har vært borti lignende eller kan ha peiling på hva det kan være, trenger hjelp raskest mulig. Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 er det ingen som har peiling??? trenger seriøst hjelp!!!! Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 At den kutter i venstresvinger får meg til å tenke fuelcut -lite bensin/bensintrykk. Kjør en test på bensintrykket. Det er jo enten tennning, luft eller bensin. Hvis ingenting leder fram villle jeg demontert innsug og blåst rein dyser/fuelrail, slanger og satt inn nye pakninger. Ville det da ikke blitt bra hadde jeg begynt å tenkt i baner av ren mekanisk feil i motor. ECU er jo også noe du burde ha i baktankene.. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 kan det være pluggene? og skal det skje noe når jeg kobler ut gasspjeldsensoren? isåfall er det ingen forskjell med eller uten sensoren koblet til. Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 kan det være pluggene? og skal det skje noe når jeg kobler ut gasspjeldsensoren? isåfall er det ingen forskjell med eller uten sensoren koblet til. Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 i motor??? i såfall må du værre sikker på att d er rett jærne til rett insug.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hmmm. men det skl ikke ha noe med venstre svinger å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ja d er i motor. bilen har funka fabelaktig bra frem til tirsdag/onsdag i forrige uke, men da bynnte den plutselig og nøkke og styre og holde et hellvettes li=( kaster bilen på dynga om jeg ikke finner ut hva det er. Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 er d slakker i luftmegnde måleren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hvordan finner jeg d ut? Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det er nok pluggene ja. Hadde det samme probleme.. Når jeg ga full gass så fjuska den osv.. Så hos meg var det at det lekte olje ned til tenplugene! Er vell ikke så fælt dyrt og fikse. Henter bilen i dag, så kan edite det etter på=):hondakick Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ok, får plugger imorgen, men har hatt litt problemer med bens pumpa også, kan den ha noe og si? fikk stopp igår og måtte slå av og på tenninga ca 5 ganger før bilen startet og når jeg begynnte og kjøre så stoppet den igjenn, så ga jeg pumpa en kakk og så funka d som bare juling=) spinner som f...! Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bensin pumpe ja. fjusker den hele tiden? uansett i venstre svinger. eller gikk den rent ei stund etter du kakte på bensinpumpa? vil sikte litt mot bensin filter også. holder hvertfall en knapp på bensin jeg. sjekk alt med bensin/luft. Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har du 325 eller 320 luftmengdemåler????? Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 prøv bytt bensin pumpe, hørest ut som det er problemet ditt:) Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg