raz Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hvordan har du sota lyktene, med hva og hvlken farge er det egentli...er det lyktespray?:S Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 jeg har ikke sotet noe som helst.. kjøpte de nye slik... Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ok Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 dette blir rått:D syns det var skikkelig tøft med CC-stashet, jeg. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ble det du skulle selgen fronten?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ble det du skulle selgen fronten?:) ehehe.. det vet jeg i morgen kveld. :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 dette blir rått:D syns det var skikkelig tøft med CC-stashet, jeg. Syntest jeg også. skal hjem til bilen i helgen og ut å test kjøre! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ehehe.. det vet jeg i morgen kveld. :D gi lyd da, ellers bestiller jeg fra nettet.. er akkurat sånn jeg er på jakt etter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Da er lyktene til salgs sammen med grill uten emblem. Helt nytt.. bare montert og vært på veien i 5 min.. Sota klarglass lykter med kryss Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ca. pris du kunne tenkt deg for dette?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ca. pris du kunne tenkt deg for dette?:) må se om jeg finner hva jedg betalte for dette.. men det er åpent for å gi bud Da har jeg handlet gul Rallye front hvertfall..endelig Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hmm.. noe rundt tusenlappen er ikke ueffent?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 var vel noe rundt der.. 1000 pluss frakt så er det solgt Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hmm, skal se an pengene mine, får lønna snart også.. :) edit: har du bilde av alt montert på bilen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg