The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 gleder meg til å se bilen når den er ferdig:).. flott prosjekt dere har.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nytt sveiseapparat jo!! :pray ikke så værst gromt heller..... Najs! Fin sveisehjelm også ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Dette ser bra ut kara;) stå på:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vi synes ihvertfall selv at dette ble dritbra: rock : , tørner såpass lett at du kan gjøre det alene.. Hilsen S :partyon: Så BRA å se at det er fremdrift: thumb!. Men si meg: Er denne vugga høyere enn den ManiaCoupe laget? Den ser nemlig høyere ut (hvilket i og for seg ikke ville være en ulempe; da får det ikke så store konsekvenser om man skulle være uheldig å "miste" bilen når man tørner den alene). "Forbildet" tillater nemlig ikke at bilen står opp ned. KR høres meget vettugt ut! Da ligger det til effektief kjøring i kor om kun noen få måneder;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Så BRA å se at det er fremdrift: thumb!. Men si meg: Er denne vugga høyere enn den ManiaCoupe laget? Den ser nemlig høyere ut (hvilket i og for seg ikke ville være en ulempe; da får det ikke så store konsekvenser om man skulle være uheldig å "miste" bilen når man tørner den alene). "Forbildet" tillater nemlig ikke at bilen står opp ned. KR høres meget vettugt ut! Da ligger det til effektief kjøring i kor om kun noen få måneder;). :magic: Fremdrift endelig.... Om denne er høyer vet jeg rett og slett ikke.. Som du kanskje så i et tidligere innlegg så tror jeg vi bare har sett vugga til maniacoupe 1 gang så vanskelig å si. Vi hadde jo ikke akkurat tegninger.. Vi turde heller ikke prøve å snu den enda..:blunk: Kun laget på engelsk øyemål...:titties: Eller sånn ca på norsk. :) Ja jeg tror det blir greit med motor i denn saken.. Vet ikke hva jeg gleder meg mest til jeg, Golf eller Corsa..... Blir vel moro begge deler tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det har ikke blitt all verden av jobbing nå i vinter men noe rekker man jo imellom jobb, unger og samboer.. Begynner man å lete etter rust har jeg nå atter engang lært at det finner man på gamle biler.... ikke så rent lite heller... og da må man handle...:hvaskjera og svetsa litegranne:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 og da må man handle...:hvaskjera Det var mye nytt blekk!! Bare å gøtse på nå:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg