ManiaCoupe Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 En liten teaser ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 detta blir gromt detta stian.... når begynner det og skjer stor ting ? hva betalte du for at hansa henta bilen ? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 detta blir gromt detta stian.... når begynner det og skjer stor ting ? hva betalte du for at hansa henta bilen ? Betalte:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hva ordner du han da? de spacerne finns det 150mm? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 PÅ tide med en Update... Det går tregt dette her... Men nå er det jo vinter og det er jo da det skjer... Et tappert forsøk på å få motoren i Donorbilen ble gitt opp her om dagen, så jeg og Joachim(ja denne vinteren skal han hjelpe meg) Fikk tatt bilen inn på Verkstedet, for å lete etter feil..... her er vi igang med demontering av vitale deler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Forrige eier må ha et perverst forhold til horn... hmmm fant en skvett vann i hjulbrønn... Her er motoren kommet seg ut. Det som har skjedd er at motoren har skjært seg... Så da er det bare å demontere da.. Pelle driten fra hverandre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 var det doble ventil fjære på den gti 8v.? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 var det doble ventil fjære på den gti 8v.? Såvidt jeg kan se i Haynes boka ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fikk som sagt tak i en 1,8 forgasser maskin fra en golf 2 som vi skulle plukke litt deler av.. Saken er at jeg må ha donor bilen til å gå et par mnd bare, imens jeg legger min sjel i Karrossen som skal brukes videre i prosjektet. og fordi jeg har et prosjekt av annet merke som skal gjøres i vinter. Vi, Ekkoj og jeg demonterte igår to motorer og gjennskapte dette som en komplett som forhåpentligvis vil starte i dag. Det er godt vi har stort gulv å rote på.. :nana: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fikk som sagt tak i en 1,8 forgasser maskin fra en golf 2 som vi skulle plukke litt deler av.. Saken er at jeg må ha donor bilen til å gå et par mnd bare, imens jeg legger min sjel i Karrossen som skal brukes videre i prosjektet. og fordi jeg har et prosjekt av annet merke som skal gjøres i vinter. Vi, Ekkoj og jeg demonterte igår to motorer og gjennskapte dette som en komplett som forhåpentligvis vil starte i dag. Det er godt vi har stort gulv å rote på.. :nana: Bra du skrev forhåpentligvis da :lol: neida dette går nok greit.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Pretty prosjekt! Trodde jeg skulle ramla ut av stolen her når jeg leste at planen var bakmontert V8'er :phatyo :phatyo finnes det noen slike da? noen med bilder evt? hvis noen har, så legg de i en spoiler, så jeg får tid til å forberede meg :p Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 NOW WE ARE UP AND RUNNING!! :boxers Og med det så mener jeg: nå er vi i gang.... Det har vært fryktlig mye fram og tilbake med denne bilen.... først ditt, og så datt, så V8, så 8V... Nå har jeg tatt till fornuft å kjøpt en 16V KR motor. Så da bør det vel bli litt greie på.. :partyon: Jeg og eKKOJ begynte i går kveld/Natt med å hente inn igjen bilen far kulda.. Jeg må jo begynne med rustsveisinga snart hvis jeg skal bli ferdig til våren.. Dette dukket opp på verkstedet på onsdag: Nytt sveiseapparat jo!! :pray ikke så værst gromt heller..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Og siden vi har sett endel eksempler på vogger her inne, noen mere heldige enn andre, bråbestemte vi oss for å lage det.. Vi har sett tegningene til Manicoupe en gang, og tok utgangspunkt i de. Her driver Ekkoj å borer hull til Støtfanger festene på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Og etter 3 timer, ikke mer banning enn nødvendig, endte vi opp slik.. Vi synes ihvertfall selv at dette ble dritbra: rock : , tørner såpass lett at du kan gjøre det alene.. Hilsen S :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Konge å se at det skjer noe her igjen!! Ikke for å skape noen prestasjonsangst altså, men jeg har skyhøye forhåpninger til dette prosjektet:D Med vugge, nytt sveiseapp. og 16V KR MÅ det jo bli fart i sakene:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg