Wheelsman Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136160 Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Snakka med han som eier den Golfen forrige helg. Er ikke helt sikker på hvem det er, men det er en veldig fin bil ja. Ser den hver dag når jeg er på vei til skolen. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 fy faen for et stort og bra oppløsning på det bildet ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Det er en GT iallefall. Fin bil ja, pleier å stå nede ved butikken. Skal prøve å ta ett bedre bilde av den en dag jeg om jeg husker det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Det er en GT iallefall. :-) Du trykket ikke på linken=? Prøv en gang til.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136160 :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Du trykket ikke på linken=? Prøv en gang til.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136160 :) Det han mente er at den som står på Løkken er en GT. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Stemmer det, den på Løkken er en GT, ikke den i den andre linken. Kjører forbi den omtrent daglig. Strøken og fin bil. Akkurat passe stylet og senket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Syns det kan se ut som denne.. Veldig pen GTi! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 ja kjempe fint bild.. Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg