s4nd3r Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 korleis ei slik sperre fungera? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142turbo Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har en sperre liggenes men ossen skal jeg montere den? noen som har lyst til å hjelpe meg? sperra er splitter ny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 det er bare en brems, men det skal 150Nm(mener å huske) for å løse den..så på tørr asfalt med gode dekk er merker du ikke når du holder på å rygger og kjører med masse sving..med vanlig kjøring, tørr asfalt og greie dekk merker du heller ingenting, men er det litt vått eller ud har dårlige dekk, og at den skulle gleppe på ene hjulet, så sier det klakk(bare du hører ikke lyden hehe) og den drar likt på begge.. den er über rå å kjøre sidelengs med, og jeg er mer fornøyd enn jeg regna med å bli! når du okmmer inn på en parkeringsplass, kan du bare legge den i 1.(jeg kan fint ha 2. og men litt mer brutalt da) trille bortover, ruse en liten med klutsjen inne mens jeg legger om rattet litt, nappe ut klutsjen og gi gass, vnstren rett på bremsen(ikke mye brems!) så er det bare å ratte og holde rævva ute! er nyydelig og alt for gøy:D åssen sperre er det du har liggendes da? er egentlig bare å ta ut denn gamle og inn med den nye..om du kikker igjennom tråden min finner du en plass der jeg heiv i min, der er det en del bilder og slikt så du kan se åssen jeg gjorde det.. noen her mener d MÅ levvere den inn og få den stillt inn skikkelig men jeg gav faen og brukte bare de gamle shimsa, og det funker fint som gull..merker fort om det er mye slakk når du vrir på driv flensen, før du ser diffen beveger seg(du kjenner det i hånden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Åssen er monteringa av den diffen du snakker om? Må den shimses og styr? eller går den lett i for oss "dødlige"? Antar at man må dreie den litt ned for å få på speedometer ringen Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 heh jeg (tror hvertfall!) er like dødelig som alle andre! på truetracen må du dreie ned et parti ja..ikke noe avansert, om du ikke kan selv, så ordner nok noen på et maskineringsverksted det for 2.50,- og en båtis eller noe.. fort gjort.. så må du shimse å sette på lager..jeg og andre jeg vet om og brkte bare de gamle shimsa, og trykkte på lagrene, så kjenner du(eller få noen drevne) til å kjenne etter om det er slark mellom pinjong og kronhjul.. du kan og ta på anviser-farge og se at tennene står i rett inngrep..jeg gjorde ikke det. så er det bare å trykke inn stikkakslingene og skru sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.