Orihime Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Meget pen bil. Likte spes godt det du har gjort med baklyktene. Ødla ikke noe, bare gjorde bilen enda tøffere :) Eneste jeg ville ha gjort var å ta vekk Quattro merket bak så den ble helt clean. Og fått den litt lavere foran. Så den blir like lav foran som bak :) Må si jeg likte denne bilen veldig godt. Pent styla :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Meget pen bil. Likte spes godt det du har gjort med baklyktene. Ødla ikke noe, bare gjorde bilen enda tøffere :) Eneste jeg ville ha gjort var å ta vekk Quattro merket bak så den ble helt clean. Og fått den litt lavere foran. Så den blir like lav foran som bak :) Må si jeg likte denne bilen veldig godt. Pent styla :) Takk for det;) Baklyktene er lakkert med sort klarlakk, ble meget bra. Det er orginalt s-line understell, så tror ikke jeg gidder å gjøre noe med det. quattro merket skal av det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hallais, så kjerra di utenfor Erik Arnesen idag. jobber du der eller? Grattis med Feeeeet bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hallais, så kjerra di utenfor Erik Arnesen idag. jobber du der eller?Grattis med Feeeeet bil. Halla.... Hehe.. nei den står på verksted uten styreenhet. som jeg nevnte her tidligere er det resultatet av trimming:P Håper på å få den på veien så fort som f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ok;) Så ut som den sto utstillt som en "show-off" eller no, sto lissom ikke tilfeldig til... Pen bil forresten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ok;)Så ut som den sto utstillt som en "show-off" eller no, sto lissom ikke tilfeldig til... Pen bil forresten:D Jo takk for det... Det ser sånn ut ja.. hehe... de bare dytter den ut av verkstedet på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 http://cache.finn.no/mmo/0/866/362/0_-927930069.jpg kan jo prøve en slik grill, syntes den er feit jeg! det kuler er at skilt holdern ikke er innfelt på den grillen,slik du får en grill som ikke blir delt i to av skiltet vist man bruker ett lite skilt foran:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 NeineiNEI.. surfet litt jeg da vettu, kom over denne bilen på finn. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8823572&sid=10aBPvp7-L020919&pos=67&tot=162&page=3 Skal du selge? HVa skal du bytte inn til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 den er til salgs ja. bytter den ut med nissan skyline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 huff skjønner ikke det denne er jo mye finere :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 huff skjønner ikke det denne er jo mye finere :) Ta en titt på denne før du sier opp en mening ;) http://www.bilforumet.no/topic/138484-ny-tråd-r34gtt/?do=findComment&comment=1539368 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg