Gå til innhold

bakluke problem

Ranger emnet


Birkelund

Anbefalte innlegg

ja riktig. får ikke tak. håndtaket går opp men får liksom ikke tak i låsen. må jeg bytte hele låsen? evnt hva koster det å få hele bakluka clean?

 

Kan jo være en så enkel sak som at kabelen har hoppet av håndtaket..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det problemet, der hjalp det ikke med låseolje eller noe. Jeg måtte bytte låsen, har ikke kviteringa her nå så jeg husker ikke hvor mye jeg batalte, men var ca 1100kr for hele jobben med deler på møller

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme prob på min 4er. Men hadde bare dette prob når det var frost. Jeg hadde sentrallås så jeg bare låste og åpnet med fjernkontrollen en ekstra gang når låsen hadde hengts seg så kom den iorden.

 

Akkurat samme opplegget som er på min.

Har åpnet opp og kikket på det, ser ut som om det er en liten "hendel" som ikke tar tak. Men dette løser seg når en låser og låser opp igjen. Litt irriterende, men jeg overlever. Gidder uansett ikke bytte hele greiene enda...

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men min har vært sånn i 1 mnd ca. begyner å bli litt lei. men skal prøve frost spray greia og evnt settte den i en varm garasje. men den har vært litt sånn i sommer med 20 varme også så spørs om det er frost som gjør det.

 

hva koster det å sveise igjen døra? setter man da en knapp inni bilen? da er det vel ikke noe sånt problem lenger? men det må vel lakkes igjen også. så er vel den dyreste metoden. (men ser jo best ut)

Golf 4 1,6

X - Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår