Vms Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 vet det er flere som har spurt/skrevet om dette før, men søkte og fikk ikke helt svar på det jeg lurte på så jeg prøver selv. har kommet inn på tanken med golf IV nøkkel til min golf III, men lurer på om noen har vert borti dette før og vet hvordan mottager jeg kan bruke. har hørt med flere men de sier at det å bruke orginal mottager er bare å drite i grunnet komfor tullet. men må jo gå ann å få programert den mot noe?! Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er det sånn du tenker på? http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Tror det var noen som åpna og fiksa den, og bare fikk til sentrallåsen. Dette var over dammen.. Lage nøkkel Tråd der de åpner den Enda en tråd Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Er det sånn du tenker på? http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 ja, men tenkte mer på å bruke en orginal nøkkel Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Tror det var noen som åpna og fiksa den, og bare fikk til sentrallåsen. Dette var over dammen.. Lage nøkkel Tråd der de åpner den Enda en tråd takk for linkene, men har du noen linker som virker? :) hadde vert knall Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Linkene fungerer dem ? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Funker i både innlogget og utlogget tilstand for meg.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 sorry, funka ikke tidligere i dag.. men virker nå :thumb Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det der så ut som en gøy mod. tror jeg skal prøve meg på det en dag. men hvor får man tak i en flipp nøkkelen? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det der så ut som en gøy mod. tror jeg skal prøve meg på det en dag. men hvor får man tak i en flipp nøkkelen? Den kjøper du på Møller Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 kjenner du noen på møller, så har de sikkert noen defekte liggende.. ny koster vel 1500 spenn eller no sånt. gjør jo ikke no at den er defekt hvis du skal bytte innmaten uansett :) bare å kjøpe nøkkelsverdet løst er ikke så dyrt.. Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Du får de med uslipt nøkkel på Ebay også.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 men... pass på og få riktig emne, med riktige spor, høyde, bredde osv. har du dette kan hvilke som helst butikk som sliper vanlige nøkler, a seg av slipingen.. ;) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg