TGS[]D[][]V[][]D Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg hadde en liten eksoslekasje i motorrommet, så jeg undersøkte hva det var forno. Da oppdaget jeg at den ene skrua til eksosmanifolden var knekt, og resten av bolten sitter inni motorblokka. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 borre hull i og skru ut med grisepikk Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Bruk eller Extraktor, Grisepikk utvider bolten mer og gjør den verre å få ut.. Du får exstraktor sett på Biltema:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 er vel dette du tenker på Nultz http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=98847 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 jepp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg