ManiaCoupe Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nå skal ikke jeg være slem å ødelegge ideen din, men synes prisen din var litt stiv... Syns det var billig jeg for plakat i 60X100cm på fotopapir. Hvor har du sett det billigere da? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hørtes ut som noe jeg kunne hatt over senga :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Go for it! Jeg er interessert. Det er jo mye mer enn biler man kan være interessert i å ha på en plakat, så det bør vel være et marked for dette. mhm... biler og damer iallefall :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Syns det var billig jeg for plakat i 60X100cm på fotopapir.Hvor har du sett det billigere da? Um, tanta mi tar 50 spenn :hellothere: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg bestiller gjerne en! :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nå skal ikke jeg være slem å ødelegge ideen din, men synes prisen din var litt stiv... Ikke noe problem:) Jeg skal ikke prøve å tjene inn maskinen på dette. Den skal brukes til andre formål i hovedsak. Tenkte bare at det første jeg gjør når den kommer i posten er å lage plakat av min bil, så da burde jo flere ha lyst også. Når det gjelder prisen så er det ikke snakk om vanlig tynt matt papir men i ordentlig fotopapir slik man fremkalte bildene sine på i gamle dager:) Kjøper det i ruller av 610mm bredde og .... lengde. I tillegg skal jeg kjøpe noe å pakke det i, samt porto og gidde å dra ned på postkontoret med dem. Gidder ikke dette for 50.- liksom:) Btw så ble maskinen kjøpt idag:) Kommer tilbake med eksakt pris og vilkår osv når jeg har fått den levert. Maskinen er en Canon imagePROGRAF W6400 for de spesielt interesserte. 2400x1200 dpi oppløsning Bruker pigmentblekk (Ikke samme som vanlige photoskrivere) Var å så en demonstrasjon av denne og jeg ble overbevist med en gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 når kan jeg legge inn bestilling? :) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 når kan jeg legge inn bestilling? :) Maskinen var på lager i Norge og ble sendt idag etter som jeg vet. Kan tenke meg at vi er klar i løpet av en liten uke. Legger ut den infoen dere trenger når vi er klar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hvor stor oppløsning bør det være på bildene ved full size plakat? *løpe ut å knipse bilder* Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hvor stor oppløsning bør det være på bildene ved full size plakat? *løpe ut å knipse bilder* For å komme opp i denne størrelsen (60cmx100cm) må et bilde i 300dpi være omtrent 11000x7000 pixels, men fra et kompaktkamera fra 4-5MP og opp blir det greit resultat. For et perfekt foto i den størrelsen må bildet være fra et ganske heftig digital speilrefleks kamera vil jeg tro. Får man lånt seg, eller får noen med et 8-10MP kamera til å ta et bilde blir det kjempebra resultat. Fant pris fra noen andre på samme tjeneste her i Norge og det kostet 545.- for et bilde på 60x90cm laget på en tilsvarende maskin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hørtes veldig interresant ut :) Da var det bare å få lånt seg ett ett ordenligt kamera før vintern kommer :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 V gjerne ha bilen som veggpryd jeg :D kan vel hente plakaten når jeg skal til tromsø ;) bare synd jeg kun har et 3.1mp kamera Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 har digitalt speilrefleks kamera jeg kan bruke heldigvis :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 For å komme opp i denne størrelsen (60cmx100cm) må et bilde i 300dpi være omtrent 11000x7000 pixels, men fra et kompaktkamera fra 4-5MP og opp blir det greit resultat. For et perfekt foto i den størrelsen må bildet være fra et ganske heftig digital speilrefleks kamera vil jeg tro. Får man lånt seg, eller får noen med et 8-10MP kamera til å ta et bilde blir det kjempebra resultat. Fant pris fra noen andre på samme tjeneste her i Norge og det kostet 545.- for et bilde på 60x90cm laget på en tilsvarende maskin.... Så fint at jeg kjøpte meg 10,1 mp kamera i dag da:D *Ut og knipse bilbilder* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Åssen er kvaliteten på papiret? Opplever at mange plaktater blir gule etter 6mnd. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg