Gå til innhold

Vurderes solgt: 1983 VW Jetta CL

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Ettersom at jeg kun har kjørt bilen 1500 km på 3 år vurderer jeg nå å selge Jettaen til noen som vil gi den et godt hjem. Bilen har rullet 62 000 km og er et nydelig utgangspunkt dersom du vil ha en størken Jetta 1.

Det som er å utsette på bilen er litt lakkrust nederst på frontplate og en liten blemme nederst på førerdøra. Døra er nylig byttet ettersom at den var skadet (Bildene jeg har av bilen er med den skadede døra) Har også montert hvite blinklys foran (orginale følger med)

Den er for tiden uten skilt og må godkjennes, men dette bør ikke by på noen problemer. Står på orginale dempere/fjærer og stålfelger. Kan leveres med Supersport gewinde og BBS RS 7x15 ET25 med Dunlop SP9000 195/45 mot tillegg i pris.

HPIM2316web.jpg

HPIM2223web.jpg

HPIM2224web.jpg

HPIM3951web.jpg

Dere finner noen flere bilder av bilen her:

http://www.jettaeinser.com/gallery/index.php?cat=15

Har tenkt meg rundt 20k for bilen.

Er du intr så send meg en PM eller ring meg på 95782774.

Folk som skal ha en bruksbil, vinterbil, konebil eller lignende kan ringe noen andre. SMS blir ikke besvart.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG! At jeg ikke ventet med å kjøpe bil.. denne har jeg siklet på lenge... vil vel ike bytte mot en 91' Golf GLi vel :D

Anyways... Eieren av denne bilen får trolig Norges peneste Einzer, lykke til :thumb

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med mindre du vil betale for å få de med....

Kan legge til at bilen kan EU-godkjennes før salg, men så lenge ingen viser noen seriøs interesse blir ikke dette gjort. Er lite vits å ha en godkjent bil hvis den bare skal samle støv.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit jeg har skikkelig lyst på denne(har meldt min interesse via PM på vwaudi club sine sider for en tid tilbake), men har nettop investert en del i boraen...

Må få dama til å selge bilen sin, så kjøper jeg denne på flekken.Har du den til våren, så er den min :)

Chr

Husker du viste interesse for den ja. Vi får se om jeg har den til våren. Har bare ordnet meg plass til en bil i vinter, så for at jeg skal slippe å lete etter en plass til må enten cab'en eller Jettaen selges.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått ut bilen og tatt noen bilder. Startet på første forsøk og går helt supert. Har også handlet inn nye skiver (ventilerte) og klosser som blir montert nå.

Dersom ingen melder interesse for bilen innen en ukes tid begynner jeg å se etter et sted å lagre den. Og da er den ikke til salgs mer...

HPIM4081web.jpg

HPIM4082web.jpg

HPIM4083web.jpg

HPIM4084web.jpg

01102006300web.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 years later...