Dinglevims Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ettersom at jeg kun har kjørt bilen 1500 km på 3 år vurderer jeg nå å selge Jettaen til noen som vil gi den et godt hjem. Bilen har rullet 62 000 km og er et nydelig utgangspunkt dersom du vil ha en størken Jetta 1. Det som er å utsette på bilen er litt lakkrust nederst på frontplate og en liten blemme nederst på førerdøra. Døra er nylig byttet ettersom at den var skadet (Bildene jeg har av bilen er med den skadede døra) Har også montert hvite blinklys foran (orginale følger med) Den er for tiden uten skilt og må godkjennes, men dette bør ikke by på noen problemer. Står på orginale dempere/fjærer og stålfelger. Kan leveres med Supersport gewinde og BBS RS 7x15 ET25 med Dunlop SP9000 195/45 mot tillegg i pris. Dere finner noen flere bilder av bilen her: http://www.jettaeinser.com/gallery/index.php?cat=15 Har tenkt meg rundt 20k for bilen. Er du intr så send meg en PM eller ring meg på 95782774. Folk som skal ha en bruksbil, vinterbil, konebil eller lignende kan ringe noen andre. SMS blir ikke besvart. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ARG! At jeg ikke ventet med å kjøpe bil.. denne har jeg siklet på lenge... vil vel ike bytte mot en 91' Golf GLi vel :D Anyways... Eieren av denne bilen får trolig Norges peneste Einzer, lykke til :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er desverre ikke aktuelt med innbytte med mindre det er snakk om en Alfa Romeo GTV. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hva med felgene, selges de løst evt pris? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er i utgangspunktet ikke intr i å selge de løst da jeg bruker de på cab-en min, men alt selges for rett pris... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xMariusx Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Så det vil si at felgene ikkje medfølger bilen? Siter BMW E36 325 M-Tech Honda Civic Lsi -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ikke med mindre du vil betale for å få de med.... Kan legge til at bilen kan EU-godkjennes før salg, men så lenge ingen viser noen seriøs interesse blir ikke dette gjort. Er lite vits å ha en godkjent bil hvis den bare skal samle støv. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Du veit jeg har skikkelig lyst på denne(har meldt min interesse via PM på vwaudi club sine sider for en tid tilbake), men har nettop investert en del i boraen... Må få dama til å selge bilen sin, så kjøper jeg denne på flekken.Har du den til våren, så er den min :) Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Du veit jeg har skikkelig lyst på denne(har meldt min interesse via PM på vwaudi club sine sider for en tid tilbake), men har nettop investert en del i boraen...Må få dama til å selge bilen sin, så kjøper jeg denne på flekken.Har du den til våren, så er den min :) Chr Husker du viste interesse for den ja. Vi får se om jeg har den til våren. Har bare ordnet meg plass til en bil i vinter, så for at jeg skal slippe å lete etter en plass til må enten cab'en eller Jettaen selges. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da har jeg endelig fått ut bilen og tatt noen bilder. Startet på første forsøk og går helt supert. Har også handlet inn nye skiver (ventilerte) og klosser som blir montert nå. Dersom ingen melder interesse for bilen innen en ukes tid begynner jeg å se etter et sted å lagre den. Og da er den ikke til salgs mer... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Da ser det ut til at bilen er SOLGT! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Kor i landet havner den da? :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
la7ija Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 men hvor får jeg tak i slike front blinkers ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Det blir nok ikke lett , men du kan prøve på ebay Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Send en PM til Polardego og hør med ham. Det var han som fant de til meg. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg