fLeXon Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Noe så enkelt som å stille klokka og datoen i min bil lurer jeg på. Klarte å nappe ut den kabelen når jeg la bilstereo kabel. Har audi 1.8l 2000mod. Setter pris på seriøse svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Prøv å holde inne knappen som heter Mode e.l. bruk så pluss eller minus til å velge tall, og trykk Mode igjen for å bytte mellom timer, minutter og dato... Det skal være ganske enkelt... =) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Fl3xOn:D ahah:P sorry ot:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg