Polo Classic Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ja, armen som demperen er festet på. Hvis du får kjøpt den løst på møller da. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 den får jeg ikke av en gang, men regner med det er nokk å hone litt inni opplagringa! hadde jeg bare fått den av! skrudde av den 24mm mutteren i senter der, men fikk ikke av arma! noen tips? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 noen sm veit henn je får tak i en g-lade?? ny! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 noen sm veit henn je får tak i en g-lade?? ny! Volksport, SS-Tuning, G-tech eller meg:) Eller betaler over 24.000,- Møller En kompis har en kraftig portet G-lader til salgs for en grei penge. Gått veldig lite siden den var ny (lurer på om det var 17000km) og ikke brukt siden porting og overhaling Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Volksport, SS-Tuning, G-tech eller meg:) Eller betaler over 24.000,- Møller En kompis har en kraftig portet G-lader til salgs for en grei penge. Gått veldig lite siden den var ny (lurer på om det var 17000km) og ikke brukt siden porting og overhaling 30000 siden den var ny ;-) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 prisen da? denne til 10 000 det? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 prisen da? denne til 10 000 det? jepp.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg