CorraDon Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Selger her en G60-motor i deler. Det er en 1990 model, gått 198 000. Gikk når jeg tok den ut, men begynte å bli "sliten", men er et veldig bra utgangspunkt for noen som skal borre opp. Priser som er lagt ut er veiledende, så bare kom med bud. Listen blir oppdatert fortløpende med deler og bilder. Bilder kommer i kveld/natt. Er det noe du lurer på om jeg har, så bare ta kontakt. Enten post her eller ta kontakt på 95 00 38 88, etter 16.00 Delene befinner seg i Oslo/Lillestrøm, men kan og bringes ned til Østfold. Det som skal selges er: Stempler og råder - Bud Vannpumpe - Bud Komplett topp - Bud (Ny pris!) Eksosmanifold - Bud Bunnpanne, ingen bulker - Bud Div braketter - Hvilke trenger du? Olje catchtank custommade med peilerør - Bud 60 mm Green-filter - Bud Bakfanger Corrado, grønn - Bud IC-rør, reparert med glassfiber (BTW: Disse har gått ut av produksjon i.f. Møller) - Bud Dyser og fuelrail/dysegalleri, O-ringene litt tørre SOLGT Isv SOLGT Dynamo SOLGT Blokk SOLGT Veiv SOLGT Servopumpe SOLGT G-lader SOLGT 50 mm dumpventil SOLGT 48 mm Samco-slange 90 grader (Fra returspjell til dumpventilen) SOLGT Innsug SOLGT Intercooler original Corrado G60 SOLGT Bensintrykkregulator m/ trykkmeter (No-name - eBay) SOLGT Filterbrakett til g-laderSOLGT Reimhjul SOLGT Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 send meg nr ditt på pm så tar jeg kontakt, flere ting som er aktuelt. Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Har du demontert motoren? Evt hva skal du ha for motoren komplett? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Har du demontert motoren? Evt hva skal du ha for motoren komplett? Motoren er ikke demontert enda, kun tatt av girkassa og svinghjulet. Skulle egentlig gjøre det i kveld, men var litt annet som måtte prioriteres, så i morgen blir den delt... Kom med et bud før morgendagen, så skal jeg vurdere det! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 fikk ikke ringt deg igår pga overtid, ringer deg i kveld:P Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrroo Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 I hvilken stand er G-laderen? Siter 2010 BMW 123d 2006 VW Touareg R51989 Audi 90 2,3 Quattro1971 411E Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 I hvilken stand er G-laderen? G-laderen er sliten, men blir antagelig solgt i morgen... Kom noe olje ut av den, samt at den kun ladet opp til 1 bar på 65 mm reimhjul, derfor jeg selger den billig! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 fikk ikke ringt deg igår pga overtid, ringer deg i kveld:P Den er god! Bilder kom dessverre ikke i dag pga småproblemer med bil/avskilting osv, fikk derfor ikke knipset noen i dag... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Oppdatert med bilder! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 woi, ringer deg i ettermiddag, så fikser vi biffen:P Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jepp,d en er god du! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 faen hvor slapp jeg er med å gjør det jeg sier jeg skal:( virkelig lei meg for d. Har sendt deg en pm med adresse og slikt for sending av pakken. Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Da er siden oppdatert med hva som er solgt og ikke. For mer info, ta kontakt. Vurderer og å selge komplett digifant med dysgalleri, så kom med bud hvis interessert Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bunnpanne 400,- Tviler på at noen gir deg 400 for ei bruktbunnpanne når den koster mindre ny ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bunnpanne 400,- Tviler på at noen gir deg 400 for ei bruktbunnpanne når den koster mindre ny ;) Ja, så det selv... får sette til 200 eller noe;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg