Celica rules! Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Går det ann å sette i en 5 trinns kasse i golfen min istedenfor den 4 trinns kassa som sitter der nå?? er det mye jobb å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tviler litt på det går,å om det går må du bytte alle overføringer å masse mas,å det er dyrt visst du ikke får det brugt ein plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Se etter en 8N kasse. Plug&Play Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Why?!? Hvorfor skal man ha enda et gir på en 1,3L?! Synes jeg girer mer enn nok som det er jeg... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Se etter en 8N kasse. Plug&Play Hvilken golf sitter denna kassa i a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvorfor? du vil jo få helt feil utveksling. med andre ord bilen vil ikke gå bra lenger. du har en 1.3 liter. hehe den trenger en liten girkasse for å yte maks utav den lille motoren. denne funker bedre på litt større motor. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvilken golf sitter denna kassa i a?? Golf 1,3L Vanligvis med NZ motor, fra rundt 89-90 og oppover Kan kanskje passe med en 8P kasse fra feks Polo Diesel også hvorfor? du vil jo få helt feil utveksling. med andre ord bilen vil ikke gå bra lenger. du har en 1.3 liter. hehe den trenger en liten girkasse for å yte maks utav den lille motoren. denne funker bedre på litt større motor.;) 8N kassene er tilpasset til 1,3L Golf II når det gjelder utvekslinger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Og lurer på hvem som er i besittelse av en slik girkasse jeg, det var visst meg det gitt :) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg