Gå til innhold

NBF positive til 15-års aldersgrense!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Tror det kan være sunt med en begrensning på motorvolum/effekt for de uten lappen ja. Har selv kjørt bil i snart 10 år, og vært ganske mye på bane og klarer selv i dag ikke og håntere "driftebilen" min som er rett over 400hk. Tviler på at det er mange 16åringer jeg hadde lånt den bort til med god samvittighet:) Selvsagt finnes det noen talenter her og der, men mesteparten vil nok være ganske fersk og uerfaren. Da er det greit at det ikke går så fort og at man har en liten og lett bil i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ingen av dere skal klage om det blir evt. restriksjoner.

Å klage når man muligens får tillatelse til å kjøre drifting uten å ha lappen er rimelig teit :P

 

syntes vi burde si oss enige med devileh! men håper dette blir serriøst, ikke sånn gammle rustne "slådder", at det stilles en hvis standard som vanelig racing..

 

har selv kjørt gokart i fem år, og de som tror det er gratis tar nok feil..:win

hvis det er folkebilen 200sx (dem behøver jo ikke koste all verden) en får brukt så hadde jo det hvert supert, 1,8 eller 2 liter (SR20DE evt. SR20DET) .. CA18DET-motoren har jo turbo, vet ikke helt hvordan dem regner volumet da.. blir vel sikkert mer..

eller en gammel rx-7 fc..

 

krysser fingrene for at dette går igjennom!

stå på FSR, kunne vert gøy og driftet litt mer en i d1rdgp:wonder:

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen dæven, det var jo det jeg foreslo for en stund tilbake(skal se om jeg finner tråden), men da skulle dere få igang drifting "for voksene" først:D

 

gleder meg til svar:)

 

edit: her er tråden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82443

 

<OT>

 

kunne du skiftet ut banneret på siden din? det du har skrivd med japanske tegn er pur svada! der står det nemlig "teiperene teko".... hvis ikke det er det du hadde tenkt at skulle stå der da..

 

</OT>

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<OT>

 

kunne du skiftet ut banneret på siden din? det du har skrivd med japanske tegn er pur svada! der står det nemlig "teiperene teko".... hvis ikke det er det du hadde tenkt at skulle stå der da..

 

</OT>

nei er ikke pur svada.. for gammle siden min var teipern.tk..

så er heller bare latskap, men siden det var noen som la merke til det så får jeg vel nesten ta meg tid til og bytte:ahahahhaha:

 

er du en kløpper i japansk eller har du lite og gjøre siden du fant det ut..?:wonder:

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke pur svada.. for gammle siden min var teipern.tk..

så er heller bare latskap, men siden det var noen som la merke til det så får jeg vel nesten ta meg tid til og bytte:ahahahhaha:

 

er du en kløpper i japansk eller har du lite og gjøre siden du fant det ut..?:wonder:

 

hehe da så.. du skulle nok bruk N ( ン ) i stedet for NE ( ネ ) på teipereN ;)

 

turbokid.com blir  ターボ-キッド.com

 

er halvt japansk jeg, bestefatter onkel osv bor i japan :)

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår