Gå til innhold

NBF positive til 15-års aldersgrense!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

håper ikke folk stiller opp med bilcross biler.. det blir bare for jalla.. bilcross biler står på lik linje med jordebiler mener nå jeg..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det tekniske reglemanget for club serien bli.... Henholdsvis til motor og effekt osv.... Hadde vært fint å vite før eventuelt innkjøp.

 

Det vil bli ganske fritt. Foreløpig har vi ikke laget noe, men vi skal lage et veldig enkelt reglement snart. I utgangspunktet går det kun på sikkerhetsmessige ting. At man ikke har bensintanken tapet fast i passasjerstolen etc ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil bli ganske fritt. Foreløpig har vi ikke laget noe, men vi skal lage et veldig enkelt reglement snart. I utgangspunktet går det kun på sikkerhetsmessige ting. At man ikke har bensintanken tapet fast i passasjerstolen etc ;)

 

hehe.. det sier seg sjøl at ikke er noe serlig smart da. da er man jo bare dum..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har du sett mange trur jeg :hvaskjera

Ja, da jeg var ung (og dum?) var jeg på MYE bilcrossløp.. Har også mange kompisser som kjører.. Dem og mener at bila dems er pene..

Men hvordan kan en bil med dårlig lakk bli pen? (og litt etterpå, masse bulker..)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så gutter. Alt er relativt...

 

Men drifting er en showgren og litt av konseptet er at bilene skal være fete. En strøken bilcrossbil er fremdeles bare en strøken bilcrossbil. Jeg sier ikke at vi kommer til å nekte alle bilcrossbiler, men vi anbefaler ikke å stille med en bilcrossbil. Drifting skal ha en litt høyere standard enn det synes jeg...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så gutter. Alt er relativt...

 

Men drifting er en showgren og litt av konseptet er at bilene skal være fete. En strøken bilcrossbil er fremdeles bare en strøken bilcrossbil. Jeg sier ikke at vi kommer til å nekte alle bilcrossbiler, men vi anbefaler ikke å stille med en bilcrossbil. Drifting skal ha en litt høyere standard enn det synes jeg...

 

det er forstålig fredrik, men sånn som om jeg hadde vært litt heldig med et bud på f.eks en volvo med nærmere 250hk, kunne jeg jo smellt den motoren i en nybygd ascona, lakkert ordentlig,bur og alt det selvfølgelig, og alt etter drifting reglene, og etter et drifting løp kanskje putta den i bilcross:D

 

tviler sterkt på at dette skjer med meg, men vet om en del bilcross folk som har power nok til drifting, og dem har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forstålig fredrik, men sånn som om jeg hadde vært litt heldig med et bud på f.eks en volvo med nærmere 250hk, kunne jeg jo smellt den motoren i en nybygd ascona, lakkert ordentlig,bur og alt det selvfølgelig, og alt etter drifting reglene, og etter et drifting løp kanskje putta den i bilcross:D

 

tviler sterkt på at dette skjer med meg, men vet om en del bilcross folk som har power nok til drifting, og dem har lyst

 

Dersom det er mange nok så kan vi sikkert ordne en egen klasse for bilcross/rallycrossbiler slik at de får twin-driftet. Men med unntak av skikkelig fine rallycrossbiler så får de neppe stille i pro-klassen ;)

 

I Club kan vi sikkert slippe til litt ymse biler, men regner med at poenget var å kjøre twin ettersom dere har bur. Du kan jo lodde stemningen blant bilcrossfolket og gi meg en tilbakemelding ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er mange nok så kan vi sikkert ordne en egen klasse for bilcross/rallycrossbiler slik at de får twin-driftet. Men med unntak av skikkelig fine rallycrossbiler så får de neppe stille i pro-klassen ;)

 

I Club kan vi sikkert slippe til litt ymse biler, men regner med at poenget var å kjøre twin ettersom dere har bur. Du kan jo lodde stemningen blant bilcrossfolket og gi meg en tilbakemelding ;)

 

ja det hadde jo vært knall da.. men det er som regel ikke alle som har power nok i bilcrossbil. men f.eks dem som kjører bmw med rekkesekser funker det nok for:D

 

okei, jeg skal spre litt rundt jeg:D.. svigerbror min fikk lyst med en gang til dette, men han blir pappa i år så det spørs om det blir no av:D. skal spre til alle jeg kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår