VaileNt^ Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Uten noe form for research spør jeg på vegne av en bekjent! Han var ute etter panserforlenger i stål til Polo 99 modell, er det å få tak i ? Og kompressor til samme bil ? På forhånd takk Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hei du, ja du får tak i panserforlenger i stål og kompressor til polon ja. Har faktisk en panserforlenger liggandes uti vognskjulet om jeg ikke tar helt feil:cheers: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hei du, ja du får tak i panserforlenger i stål og kompressor til polon ja. Har faktisk en panserforlenger liggandes uti vognskjulet om jeg ikke tar helt feil:cheers: Glimrende! Hvem forhandler presser ? Om du vil selge, kan jeg bringe det videre ? Mvh Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg vil gjerne vite hvor jeg kan få tak i presse til polon min... trenger litt mere juice føler jeg..:P Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 dere må ordne dere noe mirakel-girkasser først! eller? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 http://www.g-powertech.no eller "gode" gamle G-tech skaffer rotrex kit til polo. Har ett slikt liggende å slenge i garasjen..... panserforlenger fåes vel omtrent på hver eneste "styling" sjappe Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 http://www.g-powertech.no eller "gode" gamle G-tech skaffer rotrex kit til polo.Har ett slikt liggende å slenge i garasjen..... panserforlenger fåes vel omtrent på hver eneste "styling" sjappe den linken funket ikke ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 den linken funket ikke ..... sorry prøv .com istedet for .no Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg