tinntinn Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 har komplett 86mod. stående... ønsker å bytte bil/deler i annet utstyr til 2èr. Eks. grøftelys, emblemfri grill osv... kom med forslag da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 trenger fordeler jeg :) har 1 hella grøftelys pluss ett som brant, dvs, jeg har glasset, men mangler resten :( :) var helt nye da jeg satte dem på, og den ene varte i 2 dager før den smelta :( Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hei. kan du ikke ta kontakt senere i dag på tlf 92648216 da? skal da altis få ordna noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Kunne vært interessert i ledningsnett - komplett. Mulig? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 alt er vel mulig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hvordan er fjørbeins lagera på de? Mulig å få komplett lager/foring til høyre demper forran? om den er i bra stand, til bra pris.. (Ca 500,-ny hos vw audi..) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hvordan er fjørbeins lagera på de? Mulig å få komplett lager/foring til høyre demper forran? om den er i bra stand, til bra pris.. (Ca 500,-ny hos vw audi..) kan få sjekket ut dette nå i starten av uken. skal selge bilen i deler, så må da gå ant å få plukka av noe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 kan få sjekket ut dette nå i starten av uken.skal selge bilen i deler, så må da gå ant å få plukka av noe:P Knall! Let me know da.. Trenger også ryggelysbryter.. Og visker motor til den på bakluka.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Knall! Let me know da.. Trenger også ryggelysbryter.. Og visker motor til den på bakluka.. sier i fra jeg ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har du 90 fanger på den???? trenger GTI leppe jeg viss du har ell VR6 leppe Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger ServoTannstang, komplett... Har du dette? Og evt komplett gearoverføring på kassa!!? Haster litt :) om du har dette kan jeg komme å hente det så fort som mulg! Thx Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Disse er dritbillige fra krogslund, koster noe sånt som 300for et sett.. Kjøper da ikke deler med så enorm slitefaktor som disse har brukt vel !? Hvis du har brukbart med senking, ryker disse lett på ett år, om ikke fortere. Bilen er ikke senket. Har du nettadresse elns dit? takker. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tja, her kanskje? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tja, her kanskje? Takker,men nå er ikke jeg så flink i dansk, så hva heter fjørbeinslageret da? Skum leste litt nedover, men tror ikke jeg fant det rett.. Hjelp mottass med takk...:) gti 16v 88''.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 95214305 Fjederskål,for,øverst 200,02 Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg