Gå til innhold

GOLF 16v my dream!!

Ranger emnet


krissamundsen

Anbefalte innlegg

har endelig fåd meg golf igjenn :) har had 2 stk fra før av... Elsker golf :)

Det er en golf gti 16v 1987mod..

nyoverhala motor..

15"felger sommer og 14" vinter..

90 dører

90 fangere..

bilen en slitt i lakken...

har ribba bilen inni og funne noe rust. men dette skal sveises og hamerlakk/tektyl

prioriterer og få bilen i bra stand før jeg begynner med modding..

fjerne rust..

få den eu ok...

Håper på og bli færdig til sommern... :)

 

bilder kommer....

 

planer for bilen:

ny lakk (forslag til farge?)

kvasskamer (hvor får jeg tak i det) har hørt at dette er dyrt!?

greenrør (noen som har og selge?)

9*16" felger (noen som har?)

valse hjulbuene som F!!

Justerbart understell (noen som har og selge?) = LLAAAAAV!!

g60 bremser (noen som har og selge?)

røde pollyforinger :) (er innkjøpt)

emblemfri grill.

sorte frontlykter med kors..+++++

 

MVH Kristoffer Amundsen :happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med enda en golf :)

 

Angående lakkering ville jeg sett litt i Golf inspirasjonstråden og sett hva slags farge folk med liknende stil som deg har valgt. Kanskje dette kan sette deg på sporet av noe, selv om det ikke trenger å bety at du må kjøre samme stil som en annen kar. Lag bilen slik du vil ha den er mitt beste råd :)

 

Angående kamaksler så fører iallefall Kollevold kammer fra Kentcams blant annet, som har kamaksler til golf 1.8 16v.

 

Grenrør kan du kjøpe for 3290,- hos Raceland.no

Jeg skal ikke uttale meg om verken butikken Raceland.no eller merket på grenrøret, det får noen andre som kan mer om det ta seg av. Er iallefall 4-2-1 grenrør til 3300spenn, noe som ikke er å forakte.

 

5000 kroner for et justerbart senkesett fra VMAXX hos Eyecandyracing

 

Lykke til :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med enda en golf :)

 

Angående lakkering ville jeg sett litt i Golf inspirasjonstråden og sett hva slags farge folk med liknende stil som deg har valgt. Kanskje dette kan sette deg på sporet av noe, selv om det ikke trenger å bety at du må kjøre samme stil som en annen kar. Lag bilen slik du vil ha den er mitt beste råd :)

 

Angående kamaksler så fører iallefall Kollevold kammer fra Kentcams blant annet, som har kamaksler til golf 1.8 16v.

 

Grenrør kan du kjøpe for 3290,- hos Raceland.no

Jeg skal ikke uttale meg om verken butikken Raceland.no eller merket på grenrøret, det får noen andre som kan mer om det ta seg av. Er iallefall 4-2-1 grenrør til 3300spenn, noe som ikke er å forakte.

 

5000 kroner for et justerbart senkesett fra VMAXX hos Eyecandyracing

 

Lykke til :)

 

 

tusen takk for godt svar :) har altid drømt om og få gjøre golfen på min måte som du sier :) har ribba bilen helt nå... kunn motor og dash som står igjenn... skjermer skal av alt... skal tectylere hele understellet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No prob :) Blir artig når bilen skal settes sammen igjen da, bare å slenge ut bilder nå :)
stæmmer d.... det e jo artig og håld på :) jeg har en teori om at hvist man skal gjøre noe er det ikke vitsi og gjøre det halvfærdig... det er like greit og gjøre det 110% strøkent... detaljer er det som gjør et bra helhetsintrykk!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan!! har funne en masse rust v venstre rammevange! hele skjøyten torpedovegg cupe og skjerm.. dette er sinnsykt mye jobb og fikse har prata med en sveiser.. så jeg blir nøtt til og ribbe bilen helt og finne et anna karrosseri og sette motoren i og fortsette planene mine dærfra...:( har begynt og demontere bilen... har pella av alt ledningsnett ( bensinpumpe/baklys og motorledningsnettet... skal ta ut motoren i mårra... er det noen som har et bra karosseri og selge?? er ikke nøye om motoren er gåen!!! bare karosseriet er bra.. SATAN kor førbanna æ bi!! men får igjænn 4 000 på bilen da.. men dette bi mye arbeid.... men men har lært at man ikke ska se mørt på ting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår